کد خبر : 1669931 | 03 اسفند 1398 ساعت 18:21 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار سرنوشت ساز هرتا با کلن؛

الکس نوری به بازی 6 امتیازی رسید

سرمربی ایرانی هرتابرلین امروز در یک بازی سرنوشت ساز روی نیمکت این تیم می نشیند.

الکس نوری به بازی 6 امتیازی رسید

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های بوندسلیگا آلمان که شب گذشته با بازی جذاب بایرن و پادربورن وارد هفته بیست و سوم شده، امروز با پنج بازی پیگیری می شود.

 

همانطور که 3 تا از بازی های امروز برای تیم های مدعی قهرمانی حائز اهمیت است، دو بازی دیگر هم نقش مهمی در سرنوشت تیم های انتهای جدولی و رقابت آنها برای فرار از سقوط دارد.

اما دیداری که در ایران هم مخاطب و دنبال کننده خواهد داشت، جدال تیم های هرتابرلین و کلن است. تیم آبی پوش پایتخت آلمان پس از جدایی یورگن کلینزمن، دستیار ایرانی او یعنی الکس نوری را به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت نگه داشته است. نوری در اولین دیداری که هدایت هرتا را بر عهده داشت، موفق به شکست تیم پادربورن شد و حالا یک ماموریت جدید در پیش دارد.

 

1480017

 

در شرایطی که هرتا مدتهاست در برلین نتوانسته حریفی را شکست دهد، امروز میزبان کلن است و باید با این تیم در خانه رقابت کند. نکته مهم تر اینکه هرتابرلین و کلن در جدول بوندسلیگا در رتبه های سیزدهم و چهاردهم هستند و تیم کلن با وجود یک بازی کمتر، در فاصله 3 امتیازی هرتا است.

 

نزدیکی این دو تیم در جدول و کورس آنها برای ماندن در سطح اول فوتبال آلمان، حساسیت این بازی را به اوج رسانده و اگر نوری بتواند امروز هم با تیمش نتیجه راضی کننده ای بگیرد، قطعا گام بلندی در راه تثبیت جایگاه خود در این باشگاه برخواهد داشت.

دیدگاه‌ها