کد خبر : 1670044 | 04 اسفند 1398 ساعت 10:52 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

تمجید جالب ستاره سرشناس بلژیکی از گلزن ایرانی

شارلروا بدون کاوه مثل تاتنهام بدون هری کین است

ستاره کهنه کار فوتبال بلژیک با سابقه پوشیدن پیراهن دو باشگاه بروژ و شارلروا در آستانه رویارویی حساس این دو تیم در جان بریدل تمجید جالبی از ستاره ایرانی و غایب زبرا انجام داد.

شارلروا بدون کاوه مثل تاتنهام بدون هری کین است

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های ژوپیرلیگ امشب تیم های بروژ و شارلروا در حالی مقابل هم صف آرایی می کنند که براساس بندی در قرارداد قرضی کاوه رضایی با زبرا این بازیکن نمی تواند مقابل هم تیمی های سابق خود به میدان برود، موضوعی که بار دیگر همه نگاه ها را به مرد 11 گله شارلروا جلب کرده است.


سایت ووته بال بلژیک در آستانه این بازی مهم به سراغ فیلیپ واند وول ستاره سال های نه چندان دور فوتبال بلژیک رفت، بازیکنی که هم برای بروژ هم برای شارلروا چهره ای شناخته شده است. واند وول بعد از صحبت هایی که در خصوص بروژ و ستاره های فعلی انجام داد وقتی به سراغ شارلروا رفت بیشتر صحبت هایش معطوف به کاوه رضایی و تاثیرگذاری او در اردوی زبراها شد.

 

1480235


این پیشکسوت خوشنام بلژیک گفت:« شارلروا برای گلزنی به شدت وابسته به کاوه رضایی است. نمی دانم چرا او در کلوب بروژ موفق نبود اما امسال با یک آزادی عمل جالب ستاره اول تیمش است. بالحسین نه می تواند غیبت او را بهانه کند نه می تواند بدون رضایی برای موفقیت نقشه بکشد و این قابل درک است اما همه می دانند شارلروا بدون کاوه مانند تاتنهام بدون هری کین است».

دیدگاه‌ها