کد خبر : 1670111 | 04 اسفند 1398 ساعت 15:20 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

بختیاری زاده یک سرمایه بود و نباید می‌رفت

حردانی: فولاد می‌تواند سهمیه بگیرد اگر ...

مدرس و مربی با سابقه خوزستانی می‌گوید فولاد می‌تواند از خستگی تیم‌های پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهرخودرو استفاده کند تا به سهمیه برسد.

حردانی: فولاد می‌تواند سهمیه بگیرد اگر ...

به گزارش "ورزش سه"، فریدون حردانی مربی باسابقه فوتبال خوزستان که هم اکنون به عنوان مدرس کلاس‌های آموزش مربیگری فوتبال فعالیت می‌کند، درگفت و گو با خبرنگار ما درباره وضعیت تیم‌های خوزستانی صحبت کرد که آن‌را باهم مرور می‌کنیم:

 

فولاد می‌تواند سهمیه کسب کند اگر...

 

تیم فولاد با حضور جواد نکونام متحول شده است، درست است که نکونام یک سرمربی جوان است اما با مربیان بزرگی کار کرده و تجربیات فراوانی دارد. اولین سالی است که او به فولاد آمده و قطعا قول سهمیه آسیایی و قهرمانی نداده است. راستش را بگویم قهرمانی برای فولاد محال به نظر می‌رسد اما در نیم‌فصل دوم این تیم متحول شده و بازی‌های بهتری انجام می‌دهد. تیم‌های سپاهان، استقلال، پرسپولیس و شهرخودرو به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا خسته هستند و تمرکز کافی روی لیگ ندارند، اگر تراکتور قهرمان شد به هیچ عنوان تعجب نکنید. فولاد باشگاهی با کیفیت است که همیشه بازیکن با توجه به آکادمی‌اش در اختیار دارد و فکر می‌کنم که این تیم بتواند در نیم‌فصل دوم بهتر ظاهر شود و سال بعد برای مقام‌های بالاتر بجنگد. شاید اگر این تیم یک هافبک نفوذی و یک مهاجم خوب به خدمت می‌گرفت، نتایجش می‌توانست بسیار بهتر باشد.

 

1478001

 


مسئولین آبادانی باید جوابگو باشند

 

فکر می‌کنم رفتن آقای اسکوچیچ ضربه بزرگی به تیم صنعت نفت زده است، مسئولین باید جوابگوی این مسأله باشند و باید نمی‌گذاشتند که وی از تیم جدا شود. امیدوارم که تیم صنعت نفت بتواند در ادامه فصل نتایج نیم‌فصل نخست را تکرار کند که البته خیلی سخت به نظر می‌آید. بهنام سراج شاگرد من و فوتبالیست فوق العاده ای زمان خودش بوده اما تجربه کمی در مربیگری دارد، فکر می‌کنم با توجه به بومی و جوان بودن انتخاب خوبی باشد اما باید کادرش را تقویت کند تا تیم صنعت نفت نتیجه بگیرد.

 

1476548

 

تارتار سهمیه بگیرد، معجزه کرده است

 

مهدی تارتار یکی از مربیان خوش آتیه فوتبال ایران است و این را امسال به وضوح نشان داده است، تیم نفت مسجدسلیمان با نظم فوتبال بازی می‌کند و در نیم‌فصل نخست یقه خیلی تیم‌ها را گرفت. فکر می‌کنم در بعضی پست‌ها دچار مشکل شده چرا که بعضی بازیکنان چون سوشا مکانی، طیبی و حاتمی از این تیم جدا شده اند. درست است که جایگزین دارند اما به نظر من هنوز نتوانسته اند جای آن‌ها را کاملا پر کنند. در این فصل مسئولین و هواداران تلاش زیادی برای کمک به این تیم کردند اما حضور تارتار و تفکراتش فوق العاده بود، من فکر می‌کنم اگر تیم نفت بتواند سهمیه آسیایی بگیرد، مهدی معجزه کرده است.

 

1466612

 

سهراب سرمایه بود و نباید می‌رفت

 

تیم استقلال خوزستان پس از حضور سهراب بختیاری‌زاده نتایج قابل قبولی گرفت اما همه در حقش کوتاهی کردیم، مدیر، هوادار، پیشکسوت و خبرنگار... او یک سرمایه برای استقلال خوزستان بود و نباید جدا می‌شد من کار به دلایلش ندارم که لیدرها چه کار کردند و چه نقش‌هایی در تیم داشتند اما تصمیم نهایی با سرمربی است و نباید مانع از انجام کارهایش بشوند، سهراب بختیاری زاده تجربیات خیلی خوبی داشت و باید از او بیشتر استفاده می‌شد. امیر خلیفه اصل نیز شاگرد من بوده، او در زمان قدیم بازیکن بسیار خوبی بود و خدارا شکر توانسته با حضورش نتیجه بگیرد، فکر می‌کنم بقا در این فصل برای استقلال خوزستان با توجه به جمیع شرایط مناسب باشد.

 

1480326

دیدگاه‌ها