کد خبر : 1670115 | 04 اسفند 1398 ساعت 15:38 | 133.5K بازدید | 0 دیدگاه

شوک بزرگ به شماره یک در نقش جهان

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد

یحیی گل محمدی 11 بازیکن اصلی‌اش برای جدال حساس مقابل سپاهان را مشخص و معرفی کرد.

ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی که آخرین دیدار خود در لیگ را با تساوی دو – دو مقابل استقلال به پایان رسانده، امیدوار است با کسب نتیجه مناسب براب یکی از مدعیان اصلی جام نوزدهم، شرایط خود را در صدر جدول تثبیت کند.


یحیی گل محمدی برای این دیدار حساس که با حواشی زیادی پیش از آغاز آن دنبال می‌شود، 11 بازیکن اصلی‌اش را به این شکل انتخاب کرده است.


علیرضا بیرانوند با توجه به دریافت 6 گل طی 3 دیدار اخیر نیمکت نشین شده تا اینبار هم بوژیدار رادوشوویچ درون دروازه قرار گیرد و امیدوار باشد کلین شیت‌های خود طی این فصل را تکرار کند. 


در خط دفاعی نیز این تیم با حضور شجاع خلیل زاده به عنوان رهبر دفاعی این تیم در کنار کنعانی زادگان به عنوان زوج خود و در سمت چپ محمد نادری و مهدی شیری در سمت راست به میدان خواهند رفت.

 

کمال کامیابی نیا به‌همراه احمد نوراللهی در مرکز زمین برای این تیم به میدان خواهند رفت و مهدی ترابی و بشار رسن به عنوان دو عنصر تهاجمی تیم به دنبال موقعیت سازی برای سرخپوشان خواهند بود.


وحید امیری با حضور در خط حمله اینبار هم در کنار علی علیپور حاضر خواهد شد و باید دید قادر به باز کردن دروازه پیام نیازمند که این روزها در اوج آمادگی قرار دارد، خواهند شد یا خیر.

 

 

ترکیب پرسپولیس:


بوژیدار رادوشوویچ
شجاع خلیل زاده
محمدحسین کنعانی زادگان
مهدی شیری
محمد نادری
احمد نوراللهی 
کمال کامیابی نیا
مهدی ترابی
بشار رسن
علی علیپور
وحید امیری

دیدگاه‌ها