کد خبر : 1670146 | 04 اسفند 1398 ساعت 17:01 | 39.9K بازدید | 0 دیدگاه

حاضر بودیم دو روز یک بار بازی کنیم

فتاحی: به هواداران سپاهان ظلم شد

بازیکنان و کادرفنی سپاهان سرانجام و با حضور نیروهای ویژه در مقابل هتل این تیم توانستند به سمت ورزشگاه حرکت کنند.

فتاحی: به هواداران سپاهان ظلم شد

به گزارش" ورزش سه" هواداران سپاهان با تجمع مقابل هتل محل اقامت این تیم مانع از حرکت آن ها به سمت ورزشگاه شدند اما سرانجام با کمک نیروهای ویژه انتظامی این تیم به سوی ورزشگاه نقش جهان راه افتاد. این اتفاق در حالی افتاده که پرسپولیسی ها یک ساعت و نیم قبل به نقش جهان آمده اند. سعید فتاحی سرپرست تیم سپاهان که روی خط برنامه فوتبال برتر آمده بود در رابطه با وضعیت موجود گفت:" ما به سمت ورزشگاه حرکت کردیم. به ما دستور دادند و ما اجرا کردیم و اکنون به سمت استادیوم می رویم."


او افزود:" هوادار ما حق دارد چون با این تیم زنده هست و با این تیم زندگی می کند. این درست نیست که یک روز قبل از مسابقه بازی به خاطر بیماری -کرونا- بدون تماشاگر می شود. برای همه ما  سلامت مردم مهم است و از طرفی در جلسه هماهنگی اعلام کردم که اگر قرار است اینگونه شود بازی کنسل شود."


سرپرست سپاهان همچنین گفت:"ما دیشب گفتیم و امروز هم نامه زدیم که بازی برگزار نشود. بازی ما با استقلال را به خاطر آلودگی هوا لغو کردند و این بازی هم به خاطر سلامت باید لغو شود که گفتند به هیچ عنوان نمی شود و باید بازی کنید. ما به احترام هواداران در هتل مانده بودیم ، آن ها هم حق دارند."


او همچنین گفت:" این بازی سرنوشت قهرمانی را تعیین می کند، استقلال هم یک بازی عقب افتاده دارد. گفتیم همان تاریخ ما هم با پرسپولیس بازی می کنیم که قبول نکردند. ما گفتیم دو روز یک بار بازی می کنیم و  همه چیز را قبول کردیم که فایده نداشت."


فتاحی در ادامه گفت:"  درخواست ما برای لغو بازی به خاطر درخواست هوادار بود. ما برای هوادارمان احترام قائل هستیم و هواداران ما انتظار داشتند بازی برگزار نشود که مسئولان سازمان لیگ قبول نکردند. ما خواستیم به خواسته هواداران ما احترام بگذارند همانطور که بازی استقلال را لغو کردند بازی ما را هم لغو کنند چرا که میزان رای مردم است."


او در این ارتباط که چرا اینهمه تاخیر در حرکت سپاهانی به ورزشگاه وجود داشت گفت:" ما دو ساعت در هتل حبس بودیم. از ساعت دو بعد از ظهر در لابی بودیم. فیلم هایش موجود است. هوادار ما انتظار داشت این اتفاق نیفتد. حتی حاضر شدند ما سه هیچ بازنده شویم اما اعلام کردند که حتما باید بازی کنیم. در حق هواداران سپاهان امروز ظلم شد."

دیدگاه‌ها