کد خبر : 1670166 | 04 اسفند 1398 ساعت 17:45 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

بحث هایی که در مورد ما مطرح می شود، کذب است؛

تابش: بله! ما کاملا آماده بازی بودیم

مسعود تابش می گوید تیم سپاهان آماده بازی بوده است ولی زمان کافی به این تیم برای حضور در زمین داده نشده است.

تابش: بله! ما کاملا آماده بازی بودیم

به گزارش "ورزش سه"، مسعود تابش، مدیرعامل سپاهان در واکنش به دلیل مارجراهای ایجاد شده و لغو بازی گفت: ما تلاش زیادی کردیم که با توجه به حساسیت بازی به تعویق بیفتد. از مقامات کشوری و استانداری و ... تلاش زیادی شد تا بازی به تعویق بیفتد. بحث ملی و منافع ملی عنوان شد که اگر بدون تماشاگر انجام نشود  اما ما خواستار تعویق بازی بودیم. گفتند که بحث منافع ملی است و اینکه شاید تیم ملی نیز نتواند بازی های پیش رو را میزبانی کند. عربستان هم دنبال سواستفاده است و اخبار را می خواند و ما به ناچار گفتیم به خاطر منافع ملی و سلامتی مردم قبول کردیم.


او ادامه داد: ما اما به خاطر ازدحام زیاد معطل شدیم. اینکه آنها می گویند تدارکات نبود و... نیازی نیست. ما بارها گفتیم که آماده حضور در زمین هستیم و ناظر گفت مشکلی نیست. ما به ناظر گفتیم داور بیاید سوت بزند و ما بازی می کنیم!


وی در توضیح اینکه چرا سپاهان در زمین حاضر نشده گفت: ما آماده بودیم و به ناظر اطلاع دادیم. اینکه روی نیمکت تدارکات نیامد و ... نیست. دقیقا یادم است که در فینال جام حذفی چهار ساعت به تاخیر افتاد دقیقا بانی آن هواداران پرسپولیس بودند که کل استادیوم را اشغال کرده بودند. الان هم فدراسیون هم اعلام کردند که زمان بدهید. ما به خاطر ازدحام با تاخیر در استادیوم حاضر شدند. بازیکنان ما در راهرو گرم کردند. کاملا آماده بودیم تا بیایند سوت بزنند و شروع کنیم. ما آماده بودیم تا در تمام بازی ها برویم زمین. این بحث ها که می گویند سپاهان نمی خواست بازی کند کذب است و به ناظر اعلام کردیم. همین الان هم برگردند و بیاییم بازی کنیم!

دیدگاه‌ها