کد خبر : 1670172 | 04 اسفند 1398 ساعت 17:53 | 50.8K بازدید | 0 دیدگاه

مظفری: نتیجه بازی به گزارش مرادی بستگی دارد

کارشناس داوری درباره اقدامات قانونی در شرایط بازی امروز سپاهان و پرسپولیس اظهار نظر کرد.

مظفری: نتیجه بازی به گزارش مرادی بستگی دارد

به گزارش "ورزش سه"، نوید مظفری درباره ماجراهای عجیب دیدار سپاهان و پرسپولیس و لغو این بازی گفت: این مهم است که ما یک آیین نامه برگزاری داریم و یک مقوله قوانین. قوانین مربوط به اتفاقاتی است که درون زمین انجام می شود و داور در مورد آن می تواند اقدام کند. اما آیین نامه چیزی است که ناظر بازی و در مورد امروز آقای جلال مرادی باید اجرا کند.

 

او افزود: داورها هم تحت نظر نماینده لیگ هستند. یعنی رئیس این زمین کسی نیست جز آقای مرادی. مثلا اگر او بگوید فردا بازی برگزار می شود، باید داورها هم بمانند و بازی را فردا برگزار کنند.

 

مظفری ادامه داد: حالا نمی دانم آقای مرادی چه گزارشی می دهند. همه چیز در حال حاضر بستگی به گزارش آقای مرادی دارد. اگر در این گزارش نوشته باشد تیم سپاهان به زمین نیامده، طبق آیین نامه انضباطی نتیجه 3-0 می شود. در تصاویر تلویزیونی به نظر نمی رسید اتفاقی دیگری رخ داده باشد اما این فقط حدس ما است چون نمی دانیم ناظر در گزارش خود چه نوشته است.


داور بین المللی سابق ایران درباره متن قانون در اینگونه شرایط گفت: ما فقط در قانون داریم که اگر تیم به موقع وارد زمین نشد، 30 دقیقه صبر کنند. اما اصلا تصمیم داور نیست. نیم ساعت دوم هم به هیچ وجه در قوانین فوتبال نداریم و بستگی به آیین‌نامه مسابقات دارد. فقط بحث 30 دقیقه ابتدایی وجود دارد که صبر کنند.

دیدگاه‌ها