کد خبر : 1670174 | 04 اسفند 1398 ساعت 17:58 | 47.2K بازدید | 0 دیدگاه

نظر رئیس پلیس یگان ویژه اصفهان؛

دلیل تاخیر سپاهان در خروج از هتل را نمی‌دانیم

بازی سپاهان و پرسپولیس به دلیل آنچه تاخیر یا ممانعت سپاهانی ها از ورود به زمین عنوان شده برگزار نشد هرچند میزبان معتقد است که به دلیل ازدحام تماشاگرانش امکان خروج از هتل را نداشته است.

دلیل تاخیر سپاهان در خروج از هتل را نمی‌دانیم

به گزارش" ورزش سه" سرهنگ نورعلی رئیس یگان ویژه اصفهان که روی خط برنامه فوتبال برتر آمده بود در این رابطه گفت:" امروز تا ساعت ده صبح کسی به ما اعلام نکرد که آیا بدون تماشاگران یا با حضور آن ها برگزار می شود. ما آمادگی هر دو سناریو را داشتیم که ساعت 10:30 اعلام کردند بازی بدون تماشاچی است. تماشاچیانی که بلیط خریده بودند و دیر به آن ها اعلام شده بود طبیعی بود که ناراحت بودند."


او همچنین گفت:" ما می دانستیم که باید از ورود تماشاچیان به ورزشگاه ممانعت کنیم و توانستیم این موضوع را مدیریت کنیم. بحث هتل و حضور هواداران در خیابان و داخل شهر با استانداری بود و نمی دانم برنامه آنجا چه بود. ما از صبح آمده بودیم و با اینکه وظیفه یگان ویژه نیست اما می خواستیم که تیم ها را برای رفتن به ورزشگاه همراهی کنیم."


رئیس یگان ویژه اصفهان در ادامه گفت:" من نمی دانم که چرا در خروج سپاهان از هتل تاخیر به وجود آمد. به ما دستور داده شد که به یگان امداد کمک کرده و بازیکنان و تیم ها را تا ورزشگاه مشایعت کنیم. در طول مسیر ورزشگاه هم هیچگونه تعرضی از سوی تماشاچیان وجود نداشت و بدون هیچ مشکلی تیم ها وارد ورزشگاه شدند."


او همچنین گفت:" البته یگان ویژه مقابل هتل حضور نداشت اما می دانیم هیچ برخورد هم مقابل هتل توسط نیروی انتظامی انجام نشد. امنیت مثال زدنی برای تیم ها وجود داشت. ما با تیم ها صحبت نکردیم ولی امنیت برقرار بوده و الان هم می گوییم که بازی را باید انجام بدهند."

دیدگاه‌ها