کد خبر : 1670177 | 04 اسفند 1398 ساعت 18:05 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

اگر بگذارند بادران صعود می‌کند

فرهادکاظمی: کمک‌داور تیم ما را نابود کرد

فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال بادران بعد از دیدار با آلومینیوم اراک از عملکرد کمک‌داورهای این بازی انتقاد کرد.

فرهادکاظمی: کمک‌داور تیم ما را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، بادران امروز در حالی در یک بازی حساس برابر آلومینیوم اراک شکست خورد که سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی از عملکرد کمک داورهای این بازی انتقاد کرد. کاظمی بعد از بازی حرف‌هایش را در مصاحبه با خبرنگار ورزش سه اینگونه اظهار می‌کند: این برد را به مردم اراک، بازیکنان، کادر فنی و دیگر اعضای تیم آلومینیوم تبریک می‌گویم. بحثی که برای ما باقی می‌ماند اشتباهات داوری است که در این فصل بارها از این موضوع ضربه دیدیم و هیچ چیز هم تغییر نکرده است. آقایان کمیته انضباطی و کمیته داوران، من چند هفته پیش گفتم که باید به داوری‌ها و برخی مسائل دیگر که ممکن است تیم‌ها را از رسیدن به حق واقعی‌شان محروم کند، بیشتر رسیدگی شود نه اینکه بخواهیم همه چیز را به سه هفته پایانی موکول کنیم و بگوییم که کار نظارت را به درستی انجام داده‌ایم.


کاظمی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید می‌کند: اگر داور یا کمک‌داور بلد نیستند تصمیم درست بگیرند و درست داوری کنند، پس چرا به آنها قضاوت می‌دهند؟ اگر داوری بلد نیست کارش را انجام دهد نباید به او قضاوت بدهند. گل آلومینیوم در حالی به ثمر رسید که توپ از خط رد شده بود و باید اوت به سود ما اعلام می‌شد، نیمکت ما گفت که چرا اوت را نگرفتی که کمک داور(عسگری) گفت دلم خواست اوت نگیرم. عسگری به نیمکت ما و نفراتی مثل مرتضی کرمانی‌مقدم، هاشم بیک‌زاده، عباس آقایی و رضا رهقی که از لحاظ شخصیتی ثابت شده هستند بی احترامی کرد.


کاظمی تاکید می‌کند: من کاری به قضاوت آقای حاج ملک داور وسط ندارم، ایشان سالم است و برایش آرزوی موفقیت دارم ولی کمک داور اول این مسابقه با تصمیماتی که گرفت تیم ما را نابود و بیچاره کرد. یک سری داور داریم که در لیگ دسته سوم هم نباید قضاوت کنند ولی ادعای قضاوت در لیگ برتر را دارند. ما 200 داور داریم ولی فقط تعداد محدودی می توانند در لیگ برتر یا لیگ دسته اول قضاوت کنند، چرا داوری که ضعیف است باید قضاوت کند و حق یک تیم را پایمال کند؟


سرمربی بادران تاکید می‌کند: اگر با همین آقای عسگری هم صحبت کنید می‌خواهد بگوید که من لیاقت قضاوت در لیگ برتر را دارم. این بازی که تمام شد و چیزی تغییر نمی‌کند ولی باز هم شاهد چنین اشتباهاتی خواهیم بود چون در گذشته هم چنین اشتباهاتی ما را از رسیدن به حقمان محروم کرد و هیچ اتفاقی هم رخ نداد. امیدوارم با آمدن آقای سهرابی خیلی چیزها تغییر کند و شاهد چنین مسائلی نباشیم. ما قطعا از عسگری شکایت می‌کنیم و اگر رسیدگی نشود به فیفا شکایت می‌کنیم. حرف‌هایی که عسگری به کادر فنی ما زد از داوری او هم بدتر بود. ما باید هشت گل به آلومینیوم می‌زدیم ولی نزدیم، آنها یک گل زدند که نوش جانشان ولی باید دید این گل در چه شرایطی به ثمر رسید. یک گل هم زدیم که کمک داور آفساید گرفت ولی ظاهرا گل ما هم درست بوده است.


کاظمی در خصوص شانس صعود بادران هم حرف می‌زند: اگر بگذارند ما صعود می‌کنیم. 9 بازی دیگر باقی مانده و اگر اشتباهات داوری که تیم ما را در چند بازی نابود کرده، دوباره تکرار نشود به لیگ برتر صعود می‌کنیم.

دیدگاه‌ها