کد خبر : 1670402 | 05 اسفند 1398 ساعت 15:50 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

قهرمانی اروپا؟ چرا که نه؟

گتوزو: حریف ما بارسلونا است نه مسی

سرمربی ناپولی می گوید بارسلونا فقط لیونل مسی نیست و آنها با کیکه ستین به تیمی متفاوت تبدیل شده اند.

گتوزو: حریف ما بارسلونا است نه مسی

به گزارش"ورزش سه"، فردا از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ناپولی میزبان بارسلونا خواهد بود. شاگردان جنارو گتوزو بازی سختی پیش رو دارند به خصوص که این روزها بارسا با مسی به فرم خوب خودش رسیده است.

 

 

1470609

 

 

گتوزو در نشست خبری این بازی گفت:« می دانم که برابر تیم بزرگی بازی داریم. حضور در این مرحله را قدردان کارلو آنچلوتی و بازیکنان هستم. من در دور گروهی سرمربی ناپولی نبودم و در واقع هیچ کاری برای رسیدن به این مرحله انجام نداده ام. در روزهای اخیر با دستیارانم روی این بازی تمرکز کرده ایم. بارسا غایبانی دارد ولی با کیکه ستین توانسته تسلط بیشتری روی توپ داشته باشد و سریع تر از گذشته توپ را پس می گیرد. با ستین در شش ثانیه توپ را پس می گیرند ولی با والورده 10 ثانیه طول می کشید. اگر خوب بازی نکنیم، همه چیز خطرناک خواهد شد. باید مراقب باشیم.»

 

گتوزو ادامه داد:« اینسینیه برای ما بازیکن مهمی است. او موتور محرک تیم است و می تواند تا 12 کیلومتر هم در جریان بازی بدود. تنها چیزی که در تیم باید بهتر شود، ثبات و تداوم است. همانطور که اینسینیه گفت، بهتر است کمتر حرف بزنیم ولی به موقع حرف بزنیم.

خوشحال خواهم شد اگر بدون ترس بازی کنیم و سربلند از میدان خارج شویم. برای بارسا احترام قائلیم اما برابر این تیم ترسی نخواهیم داشت. بارسا فقط مسی نیست. آنها یک تیم قدرتمند هستند.

مسی؟ برای من او بهترین بازیکن دنیاست و در طول دوران فوتبالش کارهایی انجام داده که فقط در پلی استیشن می توان انجام داد. با توجه به درخشش سال های اخیرش حتی می توان او را بهترین بازیکن تاریخ هم دانست. مارادونا؟ فیلم بازی های او را دیده ام ولی هرگز شانس تماشای بازی اش از نزدیک را نداشتم. مارادونا هم مثل مسی غیرممکن ها را انجام می داد و متاسفم که او را بهترین بازیکن تاریخ عنوان نکردم.»

 

 

1480706

 

 

شیوه بازی بارسا:« زمانی با ژاوی و اینیستا، بارسا بازی های متفاوتی ارائه می داد. برابر این تیم باید فقط به دنبال توپ می دویدیم. آنها باعث می شدند توپ نامرئی شود و ما تنها بین خطوط در حرکت بودیم. الان شاید حتی بازی برابر بارسا دشوارتر هم شده باشد. بارسا با ستین حالا به شیوه ای جدید نسبت به دو سه سال گذشته بازی می کند. برابر بارسا باید به دو شیوه بازی بازی کرد. یکی زمانی که توپ را در اختیار داریم و یکی هم زمانی که بارسا توپ را در اختیار دارد.»

 

فتح چمپیونزلیگ:« هرگز نگو هرگز. چرا که نه؟(با خنده).»

 

دیدگاه‌ها