کد خبر : 1670631 | 06 اسفند 1398 ساعت 18:27 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای تازه درباره مصرف دخانیات در حاشیه خلیج فارس

70درصد بازیکنان لیگ امارات سیگار می‌کشند؟

بحران مصرف و استعمال دخانیات در فوتبال امارات به عنوان یک اپیدمی مساله تازه ای نیست اما این موضوع بار دیگر به عنوان یک بحران در لیگ حرفه ای این کشور مطرح شده است.

به گزارش"ورزش سه" امروز یک کاربر ورزشی عرب زبان توئیتی رابه نقل از ابوظبی الریاضیه منتشر کرده که در آن می گوید:"باور کنید یا نه؛ 70 درصد بازیکنان لیگ ما سیگار می کشند."


البته اولین بار نیست که چنین مساله ای به عنوان یک بحران فراگیر در فوتبال امارات مطرح می شود. در جولای 2017 و در حدود سه سال پیش انتشار عکسی توسط روزنامه الیوم از اسماعیل الحمادی بازیکن تیم ملی امارات که در حال استعمال قلیان بود به این موضوع واکنش نشان داده و برخی گزارش ها آن را به اغلب بازیکنان تیم ملی و حتی باشگاه های این کشور بسط دادند.


حاالا بار دیگر و این بار استعمال سیگار به عنوان یک عامل رایج در میان بازیکنان فوتبال در امارات مطرح شده و شاید واکنش های بعدی را هم به همراه داشته باشد. در سال 2017 روزنامه الیوم اعلام کرد که تصاویری از دیگر بازیکنان تیم ملی امارات در حال استعمال دخانیات دارد و قصد دارد آن ها را منتشر کند. این بار نیز ممکن است انتشار اخبار و ویدئوها و عکس های تکمیلی این ماجرا را وارد ابعاد تازه ای کند.

 

1481086

دیدگاه‌ها