کد خبر : 1670697 | 07 اسفند 1398 ساعت 00:37 | 49.5K بازدید | 0 دیدگاه

تنها یک امضا تا مدیرعاملی استقلال

فتح ا... زاده: زمانی می آیم که همه همدل باشند

با وجود تمام گمانه زنی ها در خصوص معرفی مدیرعامل استقلال باز هم این اتفاق به ظهر چهارشنبه موکول شد.

فتح ا... زاده: زمانی می آیم که همه همدل باشند

به گزارش "ورزش سه"، بنا به دلایلی که علی فتح ا.. زاده در گفتگو با ورزش سه آن را شرح می دهد حکم مدیرعاملی او برای باشگاه استقلال در نشست هیات مدیره به امضا نرسید تا همه چیز به ظهر روز چهارشنبه و نشستی دیگر میان او و اعضای هیات مدیره موکول شود.


علی فتح ا.. زاده که همه از او به عنوان مدیرعامل انتخابی هیات مدیره استقلال نام می برند در خصوص این اتفاق گفت:« نه هنوز مدیرعامل نشدم و در این مدت هم با وجود تمام تلاش هایی که صورت گرفت گفتم تنها زمانی می آیم که همه همدل و هدف شان کمک به رشد و پیشرفت استقلال باشد».

 

او ادامه داد:« در ابتدا جلسه ای با آقای موسوی داشتم و ایشان به صورت مصرانه خواستار حضور من در صندلی مدیرعاملی شدند. البته اختلاف نظرهایی داشتیم اما با صحبت هایی که صورت گرفت دیدیم هدف هر دو طرف سربلندی استقلال است و می توان در این شرایط کار کرد و استقلال را به سرو سامان رساند. بعد از این جلسه قرار شد امروز بار دیگر در نشستی نهایی همه چیز تمام شود. اما قبل از آقای موسوی با تماسی از سوی آقای خلیل زاده روبرو شدم تا در جلسه هیات مدیره شرکت کنم».


عضو هیات مدیره استقلال تصریح کرد:« اتفاقا تا رسیدم به محل جلسه هیات مدیره که آقایان خلیل زاده و منزوی هم حضور داشتند دوباره با تماسی از سوی آقای موسوی روبرو شدم که گفتند پاشو بیا دفتر من تا کار را تمام کنیم. خب من در جلسه با دو عضو دیگر هیات مدیره بودم و گفتم بعد از اتمام جلسه می روم پیش آقای موسوی برای صحبت های نهایی».


فتح ا.. زاده ادامه داد:« در جلسه با آقایان خلیل زاده و منزوی با اتفاق دیگری روبرو شدیم آن هم استعفای رسمی آقای خلیل زاده از سرپرستی موقت مدیرعاملی بود. این اتفاق در حالی صورت گرفت که نه من نه آقای منزوی موافق نبودیم اما ایشان با دلایلی که آوردند از جمله مشکلات بیماری همسر و مسائل خانوادگی روی این تصمیم مصرانه ایستادند. از همین رو هر دو بزرگوار حاضر در جلسه تاکید داشتند که من این مسئولیت را بپذیرم که در نهایت سه امضا از چهار امضا گرفته شد و ماند آقای موسوی».


او افزود:« اما وقتی به دفتر آقای موسوی رسیدم ایشان رفته بود و در تماسی که برقرار شد ایشان حاضر به امضا نشدند از همین رو من هم وقتی دیدم همدلی وجود ندارد بار دیگر برای قبول این مسئولیت سنگین مردد شدم. من همیشه برای اعتلای نام استقلال و سربلندی طرفداران اعلام آمادگی کردم اما وقتی مجموعه یکدل و همدل نباشد مسلما کار پیش نمی رود از همین رو باید ببینیم تا ظهر روز چهارشنبه چه اتفاقاتی رخ می دهد و نظر هیات مدیره و شخص وزیر محترم ورزش چه خواهد بود».

دیدگاه‌ها