کد خبر : 1670721 | 07 اسفند 1398 ساعت 10:04 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

فلیک: بایرن مونیخ حاکم مطلق میدان بود

هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ بعد از پیروزی مقتدرانه 3-0 تیمش مقابل چلسی گفت بایرن در این بازی حاکم مطلق میدان بوده است.

فلیک: بایرن مونیخ حاکم مطلق میدان بود

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب در بازی رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در لندن و در خانه چلسی، استمفوردبریج موفق شد حریف انگلیسی‌اش را مقتدرانه و با نتیجه 3-0 شکست دهد تا قدم بلندی برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابتها بردارد. هانسی فلیک سرمربی بایرن در پایان بازی عملکرد شاگردانش را ستایش کرد و گفت بایرن در این بازی حاکم مطلق میدان بوده است.

 

1481241

 

فلیک در پایان بازی گفت:" ما امروز در کل 90 دقیقه عملکرد تیمی کاملا متمرکزی داشتیم. ما از ابتدا روی حریف فشار وارد کردیم و حاکم مطلق میدان بودیم".

 

سرمربی بایرن در ادامه گفت:" در نیمه اول هم می‌توانستیم از یکی دو فرصت خوب استفاده کرده و به گل برسیم. ولی در نیمه دوم موفق شدیم به این هدف دست پیدا کنیم. از بابت این پیروزی خیلی خیلی خوشحالیم. من سرژ گنابری را از خیلی وقت پیش می‌شناسم. او در این مدت خیلی خوب پیشرفت کرده. سرژ در موقعیت‌های تک به تک و در مقابل دروازه حریف عالی کار می‌کند و ما خوشحالیم که او را در اختیار داریم".

 

دیدگاه‌ها