کد خبر : 1670748 | 07 اسفند 1398 ساعت 11:27 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

تا اتفاقی برای کسی نیفتاده لیگ را تعطیل کنید

نوری: جان فوتبالیست‎ها و مربیان اهمیتی ندارد؟

کاپیتان پارس جنوبی می گوید اینکه بازی های لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار شود، گول زدن افراد است.

محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر در حالی که ویروس کرونا در شهرهای مختلف ایران شیوع پیدا کرده، عنوان کرد: من واقعا نمی دانم چرا مسابقات لیگ برتر را تعطیل نمی کنند. مگر ما فوتبالیست ها با مردم عادی ایران چه تفاوتی داریم؟ ما هم دوست داریم کنار خانواده مان باشیم. به هر حال ما نیز اتوبوس سوار می شویم، در فرودگاه با آدمهای مختلف در ارتباط هستیم و می توانیم در فضاهای عمومی ویروس کرونا بگیریم.


وی ادامه داد: چرا همه رشته های ورزشی باید مسابقات شان لغو شود، جز فوتبال؟ چه تفاوتی بین ما و سایر ورزشکاران وجود دارد؟ فدراسیون فوتبال باید سریعا تصمیم بگیرد و لیگ را تعطیل کند. اینطور که نمی شود. اگر قرار است این ویروس ریشه کن شود، باید با تعطیلی همه بخش ها این اتفاق بیفتد.


کاپیتان پارس جنوبی همچنین گفت: آیا تنه به تنه شدن بازیکنان در زمین فوتبال خطرناک نیست؟ اگر خطری وجود دارد، برای همه هست. اینکه بازی ها را بدون تماشاگر کنیم گول زدن است و کار درستی نیست. آقایان مسئول! تا اتفاقی برای فوتبالیست ها و کادرفنی واجرایی تیم ها نیفتاده لیگ را تعطیل کنید.

 

1481275


نوری درباره اینکه تقویم مسابقات فوتبال اجازه تعطیلی لیگ را نمی دهد، بیان کرد: واقعا این مسائل در مقایسه را با جان افراد چه اهمیتی دارد؟ هرچه هست باید لیگ را تعطیل کنند. چون ممکن است همه برگزار کنندگان با این ویروس به مشکل بخورند.


وی درباره شرایط تیمش قبل از بازی با تراکتور تاکید کرد: شرایط فنی ما خوب است اما واقعیت این است که ویروس کرونا تمرکز همه مان را گرفته است. همه به دنبال این هستند که خدای ناکرده مریض نشوند. امیدوارم دست به دست هم بدهیم تا این ویروس ریشه کن شود. واقعا برگزاری بازی ها خطرناک است و اصلا منطقی پشت این ماجرا وجود ندارد. چرا باید تصمیم به برگزاری مسابقات لیگ برتر در این شرایط گرفته شود؟

دیدگاه‌ها