کد خبر : 1670838 | 07 اسفند 1398 ساعت 17:10 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

دعوای علنی مدیران متمول استقلال

خلیل زاده-موسوی؛ یکی باید بماند

در ٢۴ ساعت گذشته تحرکات مدیریتی در باشگاه استقلال اختلاف بین دو عضو هیئت مدیره این باشگاه را علنی کرده است.

خلیل زاده-موسوی؛ یکی باید بماند

به گزارش "ورزش سه"، اسماعیل خلیل زاده و عبدالرضا موسوی به عنوان دو عضو متمول هیئت مدیره استقلال مدتی است که رابطه خوبی با هم ندارند ولی شکل ارتباط  آنها تا همین شب گذشته علنی نشده بود.

 

شب گذشته هیئت مدیره استقلال جلسه ای تشکیل داد تا علی فتح الله زاده رسماً به عنوان مدیر عامل این باشگاه انتخاب شود، مدیری که از همان ابتدا به عنوان گزینه اصلی مدیرعاملی در استقلال فعالیت خود را آغاز کرد و حالا بعد از چند ماه توانست به هدفی که دارد برسد.

در این جلسه همه اعضا حضور داشتند به جز عبدالرضا موسوی و در این بین اینطور عنوان شد که خلیل زاده به او برای شرکت در این جلسه اطلاع نداده است.

 

اما ماجرا وقتی پیچیده تر می شود که بدانید شب گذشته موسوی در پستی اینستاگرامی مدعی شد که فتح الله زاده برای مدیرعاملی قرار بوده پیش او برود اما این مدیر با سابقه حضور در جلسه هیئت مدیره که در میدان فاطمی تشکیل شد را ترجیح داده است و دیگر گزینه مدیرعاملی نیست.

موسوی اما امروز پا را از این هم فراتر گذاشت و در دو مصاحبه خود مدعی شد که خلیل زاده در هیئت مدیره تصمیم های نادرست گرفته است و  موافق ادامه فعالیت او در استقلال نیست.

 

هرچند هنوز خلیل زاده واکنش رسمی ای به صحبت های موسوی نشان نداده است اما او امروز برخلاف صحبت های موسوی مدعی شد فتح الله زاده مدیرعامل استقلال می شود تا به این شکل اختلاف خود با موسوی را علنی کند.

 

آنچه مسلم است با اتفاق هایی که روزهای گذشته رخ داده به نظر می رسد از بین خلیل زاده و موسوی یکی باید از سمت خود کنار برود تا هیئت مدیره استقلال با انسجام لازم بتواند به کار خود ادامه بدهد.

اگر سوال شما این باشد که از بین خلیل زاده و موسوی کدامیک شانس بیشتری برای ماندن دارد باید منتظر ماند و دید کدامیک می توانند معادلات را به نفع خود تغییر بدهند.

دیدگاه‌ها