کد خبر : 1670970 | 08 اسفند 1398 ساعت 12:10 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض شدید وینیسیوس به داوری بازی رئال- سیتی

وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال مادرید از تصمیمات داوری دیدار دیشب این تیم مقابل منچسترسیتی به شدت انتقاد کرد و گفت داوری‌ها برای رئال همیشه به این شکل خواهد بود.

اعتراض شدید وینیسیوس به داوری بازی رئال- سیتی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه رئال مادرید دیشب در خانه خود، در بازی مقابل منچسترسیتی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ  قهرمانان اروپا با نتیجه 2-1 شکست خورد، وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال از تصمیمات داور مسابقه دانیله اورساتو عصبانی بود و اعتراض شدیدی به داوری این بازی کرد.

 

درحالیکه سیتی موفق شد در 15 دقیقه پایانی بازی شکست 1-0 را با پیروزی 2-1 عوض کند داور مسابقه در این دقایق یک پنالتی به ضرر رئال گرفت و کاپیتان این تیم سرخیو راموس را اخراج کرد.

 

1481592

 

وینیسیوس در پایان بازی در اعتراض به داوری مسابقه گفت:" ما از نظر بدنی در مقابل سیتی کم نیاوردیم. گابریل ژسوس روی گل اول سیتی با خطا گلزنی کرد و همه این را می‌دانند. در نیمه اول هم درگیری بین من و ریاض محرز اتفاق افتاد که شبیه همین صحنه بود و خطا به ضرر من گرفته شد".

 

ستاره برزیلی رئال در ادامه گفت:" من همانجا در زمین فهمیدم که در آن صحنه گابریل ژسوس خطا کرده و دیگر حتی لازم نیست که صحنه را یک بار دیگر در رختکن نگاه کنم. داورها اینجا همیشه با ما اینطور برخورد می‌کنند. در بازی با لوانته هم اولین خطای راموس با کارت زرد جریمه شد که اصلا عادی نبود. داورها علیه ما تصمیمهای بد می‌گیرند؟ بله. ما تیمی هستیم که بیشترین قهرمانی چمپیونزلیگ را دارد و اوضاع داوری برایمان همیشه همین خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها