کد خبر : 1670980 | 08 اسفند 1398 ساعت 13:04 | 51.3K بازدید | 0 دیدگاه

شوکونالدو؛ مجسمه شکلاتی کریستیانو رونالدو(عکس)

یک شکلات‌ساز سوئیسی مجسمه‌ای از جنس شکلات به ابعاد واقعی از کریستیانو رونالدو ساخته که 120 کیلوگرم وزن دارد و برای ساختش 200 ساعت وقت صرف شده است.

شوکونالدو؛ مجسمه شکلاتی کریستیانو رونالدو(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مجسمه‌های کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی دنیای فوتبال از فرودگاه شهر زادگاهش مادیرا گرفته تا دیگر نقاط دنیا نصب شده است. اما یکی از عجیب‌ترین مجسمه‌های ساخته شده توسط او اخیرا توسط یک شکلات‌ساز سوئیسی به نام خورخه کاردوسو از جنس شکلات ساخته شده.

 

1481617

 

مجسمه‌ای به ابعاد واقعی که 120 کیلوگرم وزن دارد. سازنده این مجسمه شکلاتی می‌گوید برای هر چه شبیه‌تر شدن مجسمه شکلاتی رونالدو سالها تمام حرکات و خطوط بدن و چهره او را مطالعه کرده و ساخت این مجسمه برایش 200 ساعت زمان برده است.

 

سازنده مجسمه به رسانه‌ها گفت:" این مجسمه را من در وقتهای آزادم ساخته‌ام. این یک پروژه شخصی است که همیشه دلم می‌خواست انجامش بدهم. برای اینکه تصویر رونالدو کاملا شبیه به واقعیت باشد مدتها همه حرکات و خطوط بدن و چهره‌اش را مطالعه کردم. من علاوه بر اینکه اصالتا پرتغالی هستم هوادار پر و پا قرص رونالدو هم به حساب می‌آیم. کریستیانو به لطف تلاش و پشتکار توانسته به این جایگاه برسد".

 

دیدگاه‌ها