کد خبر : 1671095 | 08 اسفند 1398 ساعت 19:25 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

آقا کریم کرونا ندارد! (عکس)

در حالی که فوتبال ایران نیز تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا با تغییرات و تمهیداتی از سوی برگزار کنندگان و بازیکنان و تیم ها همراه بوده اما برای کریم باقری انگار ماجرا متفاوت است.

به گزارش" ورزش سه" بازی‌های این هفته از رقابت های لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران برگزار شد و همچنین توصیه های ایمنی و موارد پیشگیرانه باعث شد که بازیکنان دو تیم و داوران در ابتدای بازی مراسم معمول دست دادن و روبوسی را کاملا بی‌خیال شوند.


با این وجود در بازی پرسپولیس و شهرخودرو اتفاق جالبی رخ داد و عکس هایی که از صحنه شادی گل دوم این تیم منتشر شد نشان می داد که کریم باقری انگار خیلی اعتنایی به مسایل مربوط به کرونا ندارد. در حالی که بازیکنان طبق معمول همیشه در شادی گل یکدیگر شرکت نمی کنند و ناخودآگاه فاصله را رعایت می کنند اما آقا کریم در صحنه گل بشار رسن به کنار زمین آمد و بازیکن عراقی را در آغوش گرفت.

 

 

 


این تصاویری که از شادی آقا کریم منتشر شده به نوعی می تواند نشانگر این موضوع باشد که او کرونا ندارد و از این بابت خیالش راحت است.


نکته قابل توجه این است که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس بعد از گل هافبک عراقی به روش کرونایی با او خوشحالی اش تقسیم و این دو مشت هایشان را به هم زدند.

دیدگاه‌ها