کد خبر : 1671112 | 08 اسفند 1398 ساعت 19:53 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

الننی: مسوت اوزیل به فنرباغچه می‌رود

محمد الننی، هافبک مصری آرسنال که این فصل را به صورت قرضی در فنرباغچه بازی می‌کند می‌گوید احتمال انتقال مسوت اوزیل ستاره آلمانی آرسنال به این تیم ترکیه‌ای وجود دارد.

الننی: مسوت اوزیل به فنرباغچه می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، محمد الننی، هافبک مصری که در تملک باشگاه آرسنال قرار داشته ولی این فصل به صورت قرضی در فنرباغچه ترکیه بازی می‌کند می‌گوید مسوت اوزیل ممکن است به فنرباغچه منتقل شود.

 

آرسنال در تابستان 2019 موافقت کرد که الننی هافبک این باشگاه به فنرباغچه رفته و به مدت یک فصل به صورت قرضی در این تیم ترکیه‌ای بازی کند. الننی با اینکه این روزها در لندن حضور ندارد ولی ارتباط خود را با هم‌تیمی‌های سابقش حفظ کرده و می‌گوید با مسوت اوزیل تماس‌های دائمی دارد.

 

1481779

 

اوزیل در حال حاضر تا سال 2021 با آرسنال قرارداد دارد ولی وقتی این قرارداد به ماه‌های پایانی خود نزدیک شود از این حق برخوردار خواهد بود که به صورت آزاد با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند.

 

الننی که معتقد است فنرباغچه می‌تواند مقصد بعدی اوزیل باشد به تلویزیون بی‌این اسپورت گفت:" مسوت واقعا عاشق فنرباغچه است. او همیشه درباره این باشگاه و هوادارانش صحبت می‌کرد. اگر از من بپرسید می‌گویم مسوت به فنرباغچه خواهد آمد. او همیشه سعی می‌کرد با خواندن شعارهای مخصوص هواداران فنرباغچه سر به سر من بگذارد. فنرباغچه باشگاه بزرگی است و من معتقدم اگر روزی پیشنهادی به اوزیل ارائه دهد پاسخ او مثبت خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها