کد خبر : 1671120 | 08 اسفند 1398 ساعت 20:50 | 32.9K بازدید | 0 دیدگاه

شکایت رئال برای لغو کارت قرمز سرخیو راموس

باشگاه رئال مادرید اعلام کرده که علیه تصمیم داور در نشان دادن کارت قرمز به کاپیتانش سرخیو راموس در جریان شکست مقابل منچسترسیتی رسما تقاضای تجدیدنظر خواهد کرد.

شکایت رئال برای لغو کارت قرمز سرخیو راموس

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که قصد دارد علیه تصمیم داور دیدار این تیم مقابل منچسترسیتی که دیشب در برنابئو برگزار شد و با شکست 2-1 رئالی‌ها به پایان رسید، در نشان دادن کارت قرمز به سرخیو راموس کاپیتان رئال شکایت کرده و تقاضای تجدیدنظر کند.

 

1481791

 

کاپیتان رئال در دقیقه 86 بازی دیشب زمانی که رئال 2-1 از سیتی عقب افتاده بود با سرنگون کردن گابریل ژسوس بازیکن سیتی که موقعیت گلزنی داشت با کارت قرمز مستقیم روبرو شد و از زمین بیرون رفت. راموس به این ترتیب دیدار برگشت دو تیم  در ورزشگاه اتحاد را از دست داده است.

 

حالا که زین‌الدین زیدان مصمم است با کامل‌ترین ترکیب خود به منچستر برود باشگاه رئال مادرید قصد دارد برای لغو تصمیم داور در اخراج راموس رسما به یوفا شکایت کرده و درخواست تجدیدنظر ارائه دهد.

 

1481793

 

راموس با دریافت کارت قرمز دیشب به رکورد دریافت کارت قرمز در این رقابتها رسید و تنها زلاتان ابراهیموویچ و ادگار داویدز توانسته‌اند به اندازه او در این رقابتها کارت قرمز دریافت کنند.

 

 

 

دیدگاه‌ها