کد خبر : 1671172 | 08 اسفند 1398 ساعت 22:13 | 44.3K بازدید | 0 دیدگاه

یک جایی باید جلوی حرف‌هایی که زده می‌شود گرفته شود

کامیابی‌نیا: حرف‌های بعضی‌ها درباره پرسپولیس لوث شده

هافبک سرخ پوشان پس از پایان دیدار پرسپولیسی ها در گفت و گویی با خبرنگار ورزش سه به صحبت پرداخت.

کامیابی‌نیا: حرف‌های بعضی‌ها درباره پرسپولیس لوث شده

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی نیا که از ابتدای دیدار برابر شهرخودرو در ترکیب پرسپولیسی ها به میدان رفته بود پس از پایان بازی در پاسخ به سوال خبرنگار "ورزش سه"، درباره این دیدار گفت: خداراشکر که توانستیم سه امتیاز این بازی را بگیریم و فاصله  مان با تیم دوم جدول را به هفت امتیاز برسانیم. امیدواریم که بتوانیم روند موفقیت و پیروزی را ادامه دهیم.

 

او درباره عدم حضور هواداران در دیدار امروز گفت: به هرحال باید قبول کنیم که بازی با حضور هواداران جذابیت دارد. متاسفم که آنها نبودند. درباره بازی کردن خودمان هم باید بگویم به هرحال الان قانون گذاشته اند که باید بازی کنیم و طبیعتا ما هم به میدان برویم. اگر بگویند بازی نکنیم ما هم به میدان نمی رویم. در مجموع باید بگویم ما تابع قانون هستیم.

 

او در پاسخ به این سوال که گفته می شد شما ترسیده اید و زود زمین بازی نقش جهان را ترک کردید گفت: قطعا این طور نیست و ما هم طبق قانون و دستور داور به میدان رفتیم و در مدت زمانی که باید در زمین می ماندیم، ماندیم و در نهایت به دستور داور و ناظر زمین را ترک کردیم.

 

هافبک پرسپولیسی ها درباره حرف هایی که امروز مالک شهرخودرویی ها مبنی بر مهندسی شدن بازی های پرسپولیس زده است گفت: من واقعا نمی دانم که این حرف هایی که زده می شود باید جایی جلویش گرفته شود. با تمام احترامی که برای آقای حمیداوی قائل هستم باید بگویم ما در زمین تلاش مان را می کنیم تا بتوانیم به برتری در بازی ها دست پیدا کنیم و خوشبختانه این اتفاقات هم می افتد.  من فکر می کنم این صحبت ها اصلا قشنگ نیست و دیگر لوث شده است.

 

کامیابی نیا درباره جایگاه پرسپولیسی ها در جدول لیگ قهرمانان آسیا گفت: به هرحال ما چهار دیدارمان باقی مانده است و قطعا با برتری در آنها می توانیم به جایگاهی لایق آن هستیم دست پیدا کنیم.

 

او درباره ترس از شیوع بیماری کرونا نیز در پایان گفت: ما هم مانند همه مردم از این ویروس ترس داریم اما همه تلاش مان را می کنیم تا کاملا رعایت کنیم و همه چیز را زیر نظر دکتر تیم پیش می بریم تا خدانکرده اتفاقی نیفتد.

دیدگاه‌ها