کد خبر : 1671207 | 09 اسفند 1398 ساعت 09:37 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: بازی کردن پشت درهای بسته عجیب است

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، نسبت به برگزاری بازی دیشب برابر لودوگورتس بدون حضور تماشاگران واکنش نشان داد.

کونته: بازی کردن پشت درهای بسته عجیب است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در ورزشگاه خالی از تماشاگر سن سیرو میزبان لودوگورتس بود و در نهایت موفق شد حریف خود را با نتیجه ۲-۱ شکست دهد تا بعد از دو پیروزی در بازی‌های رفت و برگشت به مرحله بعدی رقابت های لیگ اروپا راه یافته باشد.

 

 

1481960

 

 

آنتونیو کونته، پس از پایان بازی دیشب گفت: " لغو بازی ما مقابل سمپدوریا این فرصت را برای مان ایجاد کرد تا بتوانیم در دیدار امشب از یک روش و سیستم جدید استفاده کنیم؛ سیستمی که می تواند در ادامه فصل نیز به کار گرفته شود. بازی کردن با دو مهاجم کار را برای هافبک های تیم دشوار می کند ولی ما باید بر اساس حریفان مان عملکردی متناسب با آن ها را ارائه دهیم.

 

تیمی مانند اینتر در هر رقابتی که شرکت می کند به دنبال قهرمانی است اما این کار(قهرمانی در لیگ اروپا) قطعاً بسیار دشوار خواهد بود. ۹ سال از آخرین جام کسب شده توسط اینتر می گذرد اما با این وجود تیم، حالا برای رسیدن به اهداف خود انگیزه زیادی دارد."

 

کونته درباره برگزاری دیدار بدون تماشاگر نیز گفت: " پیش از این و زمانی که سرمربی تیم ملی ایتالیا بودم در دیدار برابر کرواسی این موضوع را تجربه کردم. بازی کردن پشت درهای بسته اصلاً ساده نیست و البته موضوعی عجیب! در ابتدای بازی گمان کردیم که در حال پشت سر گذاشتن یک جلسه تمرینی هستیم."

 

 

1481961

دیدگاه‌ها