کد خبر : 1671405 | 10 اسفند 1398 ساعت 09:20 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال تمدید اتوماتیک قرارداد سوارز با بارسلونا

لوئیس سوارز که به دلیل مصدومیت احتمالا بخش عمده روزهای باقی مانده از فصل را از دست خواهد داد می‌گوید در قراردادش با بارسا بندی وجود دارد که به صورت اتوماتیک قرارداد را تمدید خواهد کرد.

احتمال تمدید اتوماتیک قرارداد سوارز با بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"،  لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا که ماه گذشته میلادی از ناحیه زانو تحت عمل جراحی قرار گرفت و احتمال می‌رود که بخش عمده روزهای باقی مانده فصل را از دست داده و نتواند به میدان برود می‌گوید در قراردادش با باشگاه کاتالان بندی وجود دارد که بر اساس آن اگر فصل آینده او در بیشتر از 60 درصد بازی‌های بلوگرانا به میدان برود قراردادش با این تیم به صورت اتوماتیک تمدید خواهد شد.

 

قرارداد فعلی سوارز با بارسلونا در سال 2021 به پایان می‌رسد ولی او پیش از این هم اعلام کرده بود که مایل است تا هر زمان که ممکن باشد در این تیم بماند. این در حالی است که مدتی است شایعات زیادی درباره تلاش بارسا برای پیدا کردن جانشین سوارز مطرح شده و از لائوتارو مارتینز و تیمو ورنر به عنوان گزینه‌های بارسا یاد شده است.

 

1482149

 

سوارز در این باره گفت:" من اینجا در بارسا خوشحال و راضی‌ام و خانواده‌ام هم همینطور. همیشه دلم می‌خواست در این باشگاه بازی کنم و احساس می‌کنم اینجا مفید هستم. تصمیم نهایی باید توسط باشگاه گرفته شود ولی آنها موضع من را می‌دانند. من دلم می‌خواهد ادامه بدهم ولی همه چیز وابسته به تصمیم من نیست".

 

ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا در ادامه گفت:" البته یک گزینه دیگر هم هست که سال آینده من اگر شصت درصد بازی‌های تیم را در میدان حضور داشته باشم قراردادم خود به خود تمدید خواهد شد".  

 

دیدگاه‌ها