کد خبر : 1671438 | 10 اسفند 1398 ساعت 12:23 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز لیگ برتر روسیه تحت الشعاع کروناویروس

سردار و رفقا با ماسک میزبان لوکوموتیو

بعد از چند ماه وقفه رقابت های لیگ برتر روسیه از امروز در شرایطی وارد نیم فصل دوم خود می شود که بازی ها تحت الشعاع کروناویروس استارت می خورد.

سردار و رفقا با ماسک میزبان لوکوموتیو

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک به دو ماه تعطیلات زمستانی فوتبال روسیه امروز در حالی به پایان می رسد که این کشور سردسیر در سرزمین های شمالی نیز تحت الشعاع کروناویروس قرار گرفته است. رسانه های روس با انتشار تصاویری از تدابیر شدید بهداشتی در شهرهای مختلف روسیه به تدابیر گسترده در محافل و مکان های عمومی از جمله استادیوم های ورزشی پرداختند.


زنیت قهرمان نیم فصل نخست روسیه با درخشش سردار آزمون ستاره ایرانی خود امروز در ورزشگاه زیبای بندر سن پطرزبورگ میزبان لوکوموتیو مسکو خواهد بود جایی که بنا به اعلام مسئولان بهداشتی ورزشگاه همه حاضران باید از ماسک های مخصوص بهره ببرند.


سردار که در دور رفت لیگ برتر روسیه با به ثمررساندن هفت گل و دادن چند پاس گل در کنار آرتم زوبیا و دریوسی آرژانتینی یکی از مرگبارترین مثلث های تهاجمی را تشکیل دادند امشب نیز امید اول طرفداران زنیت برای شروع توفانی دور برگشت لیگ برتر روسیه محسوب می شود،بازیکنی که یکی دو شب قبل میزبان دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی در حاشیه اردوی زنیت بود.

دیدگاه‌ها