کد خبر : 1671450 | 10 اسفند 1398 ساعت 13:32 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق تلخ برای فوتبال گیلان 

کرونا جان خیاط فوتبال رشت را گرفت

شیوع کرونا ویروس در ایران دومین قربانی خود از ورزش را نیز گرفت تا مدیرعامل و سرپرست سابق باشگاه سپیدرود نیز جان خود را از دست بدهد.

کرونا جان خیاط فوتبال رشت را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، بعد از این که فوتسالیست خانم قمی چند روز پیش به دلیل ویروس کرونا جان خود را از دست داد حالا از گیلان و شهر رشت هم خبر ناگوار دیگری به گوش رسید مبنی بر این که احمد آهنگی یکی از مربیان و چهره های قدیمی فوتبال رشت و گیلک ها به خاطر این بیماری جان خود را از دست داده است.


آهنگی مربی قدیمی فوتبال رشت که در دوره سرمربیگری امیدرضا روانخواه در باشگاه سپیدرود در نقش سرپرست برای دو تا سه هفته روی نیمکت نشست و در مقطعی نیز مدیریت باشگاه را در دست داشت بعد از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل بیماری کرونا روز گذشته جان خود را از دست داد.


مرحوم آهنگی سابقه مربیگری در تیم‌های مهررشت، پاس گیلان و تیم منتخب استان گیلان را در کارنامه خود داشت ضمن این که یکی از چهره های فعال در باشگاه سپیدرود چه در کادر فنی چه در کادرمدیریتی بود و آخرین تجربه او حضور در صندلی مدیرعاملی سپیدرود در لیگ برتر بود. 

 

1482211


روایت ورود او به مربیگری در فوتبال گیلان هم جالب است تا جایی که شنیده می شود در دهه 40 وقتی مرحوم امد آهنگی برای ارائه لباس ورزشی که خود آن را دوخته بود بر سر تیمی حاضر می شود از او خواسته می شود هدایت همان تیم را برعهده بگیرد که از همین تجربه راه ورود او به مربیگری فوتبال در استان گیلان و شهر رشت هموار می شود.


سایت "ورزش سه" این ضایعه را به خانواده مرحوم آهنگی و جامعه ورزش و فوتبال ایران تسلیت عرض می کند.

دیدگاه‌ها