کد خبر : 1671465 | 10 اسفند 1398 ساعت 14:50 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

خارجی ها می خواهند تیمهایشان را ترک کنند

بحران کرونا به ورزش کره جنوبی رسید

اتحادیه مربیان بسکتبال کره جنوبی اعلام کرده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا در ادامه مسابقات لیگ حرفه ای این کشور شرکت نمی کنند.

به گزارش" ورزش سه" اتحادیه مربیان حرفه ای بسکتبال کره جنوبی به دلیل شیوع ویروس کرونا به دنبال لغو مسابقات لیگ حرفه ای این کشور است و نگرانی خود را از این وضعیت پنهان نمی کنند. جودو هون یکی  از مربیان لیگ حرفه ای بسکتبال کره در این رابطه گفت:" من هر روز با افرادی ملاقات می کنم که دراین رابطه سوال دارند. بازیکنان خارجی زیاد در این مورد سوال می کنند؛ به آن ها می گویم سیستم پزشکی کشور ما خوب است نگران نباشید."


او درباره انجام مسابقات بدون تماشاگر گفت:" وقتی جمعیت در ورزشگاه حضور ندارد نمی توانم برای بازی تمرکز کنم. هیچ صدا و جمعیتی وجود ندارد."

 

1482232


او افزود:" همچنین بازیکنان از من خواسته اند که تا حد ممکن بتوانند در کنار خانواده هایشان بمانند."


KBL که مدیریت بسکتبال حرفه ای را به عهده دارد تصمیم گرفت بعد از افزایش شیوع کرونا-19 جلسه ای اضطراری را برگزار و باقیمانده مسابقات را بدون تماشاگر برگزار کند با این حال به گوش می رسد برخی از بازیکنان خارجی می خواهند تیمهایشان در این کشور را ترک کنند."یک مقام مسئول در KBL در این باره گفت:"در حال حاضر در حال بررسی وضعیت هستیم و بزودی به نتیجه خوبی خواهیم رسید."

دیدگاه‌ها