کد خبر : 1671473 | 10 اسفند 1398 ساعت 15:20 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی، وینگر تیم نفت مسجدسلیمان:

لیگ را تعطیل و فصل بعد را ۱۸ تیمی کنید

وینگر شمالی تیم نفت مسجدسلیمان پیشنهاد سرمربی تیمشان را دوباره تکرار کرد و آنرا بهترین راه‌حل دانست.

 لیگ را تعطیل و فصل بعد را ۱۸ تیمی کنید

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دقایق پایانی با گل عماد میرجوان روی پاس مهدی زبیدی در برابر پیکان به گل رسید تا این دیدار خانگی را با باخت پشت سر نگذارد. 

 

حسین ابراهیمی وینگر شمالی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره بازی روز گذشته به خبرنگار ما در خوزستان گفت: بازی سنگینی بود، تیم‌های ته جدولی چیزی برای از دست دادن ندارند. در نیمه اول زیاد خوب نبودیم اما بازهم موقعیت گلزنی داشتیم که گل نشد در نیمه دوم از حریف عقب افتادیم و پس از آن به خودمان آمدیم و بازی همیشگی خود را انجام دادیم.

 

وی ادامه داد: با این‌حال خدارا شکر که نباختیم البته این نتیجه برای ما شکست به حساب می‌آید چرا که در خانه باز می‌گردیم و می‌بایست این تیم را شکست می‌دادیم. این هفته باید شاهین  راببریم که جبران بازی پیکان بشود انشالله که بتوانیم با همت بچه ها و تدابیر کادر فنی به این مهم برسیم.

 

ابراهیمی درباره ماجرای کرونا و عدم تعطیلی لیگ نیز گفت: به نظر من بازی های لیگ مهم تراز جان بازیکنان و مربیان نیست و تمام لیگ برتر مثل تمام مردم درگیر این موضوع هستند، مسئولان می‌توانند لیگ را موقتا تعطیل کنند و اگر ماجرای کرونا ادامه دار بود، کلا تعطیل بکنند و لیگ بعدی را با ۱۸ تیم برگزار کنند.

دیدگاه‌ها