کد خبر : 1671486 | 10 اسفند 1398 ساعت 16:25 | 59.7K بازدید | 0 دیدگاه

استرسی برای ال کلاسیکو ندارم

زیدان: اینگونه می توان بر بارسلونا پیروز شد

زین الدین زیدان خود و تیمش را از هر نظر برای ال کلاسیکو آماده می بیند و بدون استرس به استقبال این بازی حساس خواهد رفت.

زیدان: اینگونه می توان بر بارسلونا پیروز شد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در یک بازی حیاتی به مصاف بارسلونا خواهد رفت. رئال از 5 بازی اخیر خود در همه رقابت ها سه شکست، یک برد و یک تساوی کسب کرده و صدر لالیگا را نیز به بارسلونا واگذار کرد.

در آستانه ال کلاسیکو زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشستی خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

 

1481541

 

 

زیزو گفت:« اتحاد، همدلی و منطق؛ اینها رمز موفقیت در ال کلاسیکو هستند. همه برای این بازی با انگیزه اند و روحیه خوبی دارند. یک بازی فوتبال خوب پیش روی ما خواهد بود. با بازیکنان صحبت کرده ام و هدف ما کسب پیروزی و واکنش خوب به شکست برابر سیتی است.»

 

ضعف گلزنی در رئال:« نگران این قضیه نیستم چرا که در 4 ماه گذشته بازی های زیادی را پیروز شده ایم و مشکل گلزنی نداشتیم. در این مدت حتی بازی های زیادی را در غیبت هازارد با موفقیت پشت سر گذاشتیم. متاسفانه او مصدوم شده و فردا با ما نخواهد بود. برای پیروزی بر بارسا نیاز به اتحاد و انسجام در زمین داریم.»

 

 

1476290

 

 

مشکل احتمالی با تونی کروس:« همیشه وقتی یکی دو نتیجه منفی رقم می خورد، شایعاتی هم مطرح می شود. تونی بازیکنی است که اغلب در ترکیب ثابت حضور دارد و زمانی که روی نیمکت باشد و ببازیم، طبیعی است که گفته شود با او مشکل دارم. برابر سیتی مشکل ما غیبت کروس نبود. در نهایت برنامه من برای آن بازی حضور بازیکنی دیگر به جای کروس در ترکیب اصلی بود. در مورد کروس نباید به دنبال چیزی باشید چون مشکلی بین ما وجود ندارد. همه در فرم خوبی قرار دارند و در نهایت من باید تصمیم نهایی را در مورد ترکیب اصلی بگیرم.»

 

نتایج بد در بازی های خانگی:« در وضعیت حساسی قرار داریم چرا که در سه بازی متوالی خانگی پیروز نشده ایم(برابر سوسیداد، سلتا و سیتی) اما کسی که فوتبال را می شناسد، می داند که در فوتبال چنین اتفاقاتی عادی است. نیاز به یک روحیه مثبت داریم و به شایعات توجهی نداریم. برای بازی فردا به هواداران مان از دقیقه یک تا 90 نیاز داریم. می دانم که هواداران به خاطر شکست از سیتی دلخورند ولی در ال کلاسیکو به آنها بیش از همیشه نیاز داریم.»

 

کیکه ستین سرمربی بارسلونا در نشست خبری امروز خود گفت که ال کلاسیکو برای رئال مهمتر از بارسا است. زیدان در پاسخ گفت:« برای رئال همه بازی ها مهم و حیاتی اند و نه فقط ال کلاسیکو.»

 

 

1481873

 

 

بارسلونا و مسی:« از اهمیت مسی در بارسلونا همه آگاهیم. مسی بازیکنی حیاتی برای بارسلونا محسوب می شود ولی این تیم بازیکنان خوب زیادی دارد. تمرکز من روی تیم خودم است و اینکه چگونه برابر رقیب قدیمی خوب بازی کنیم. خیلی خوب می دانم که برابر چه تیمی بازی داریم.»

 

آینده در رئال:« فکر و ذکر من روی ال کلاسیکو است و این سوال را باید از رئیس باشگاه بپرسید. در هر تورنمنتی در نهایت یک تیم قهرمان می شود و هدف ما این است که جام به ما برسد.»

 

رودریگو گوئس:« یک بار در ترکیب است و یک بار هم بیرون فهرست چرا که 25 بازیکن در اختیار دارم و در نهایت 18 نفر در فهرست نهایی قرار می گیرند.»

 

 

1479763

 

 

انتقادات از زیدان:« هر کسی می تواند نظرش را بگوید و انتقاد کند. شما خبرنگاران کارتان را انجام می دهید. دو بازی را باخته ایم و طبیعی است که از من انتقاد شود. این چیز جدیدی نیست. از نظر من، بازیکنانم بهترین هستند و به برنامه هایم ادامه می دهم. باید از این وضعیت خارج شویم و ال کلاسیکو بهترین فرصت است.»

 

جذب لائوتارو:« در مورد بازیکنان تیم های دیگر حرف نمی زنم.»

 

استرس در آستانه ال کلاسیکو:« اصلا استرس ندارم  و همیشه سعی کرده ام از لحظه لذت ببرم. از این شرایط هم لذت می برم.»

 

دیدگاه‌ها