کد خبر : 1671524 | 10 اسفند 1398 ساعت 18:46 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

توماس توخل:

نیمار و امباپه در المپیک؟ به من مربوط نیست

علاقه نیمار و کیلیان ام‌باپه برای حضور در رقابت‌های المپیک 2020 توکیو به یک نگرانی جدید برای پاری سن ژرمن تبدیل شده است.

نیمار و امباپه در المپیک؟ به من مربوط نیست

به گزارش "ورزش سه"،  المپیک 2020 تابستان امسال در توکیوی ژاپن برگزار خواهد شد و رقابت های کوپا آمریکا نیز پس از این رقابت خواهد بود و نیمار علاقه بسیاری دارد که در هر دوی این بازی های برای تیم ملی امید و بزرگسالان برزیل به میدان برود. او در سال 2016 نیز در شرایط مشابهی قرار داشت و با بارسلونا توافق کرد که در رقابت های المپیک که در خاک کشور خودش برگزار می شد به میدان برود اما در رقابت های کوپا آمریکا حاضر نباشد.

 

 

1454247

 

 

کیلیان امباپه نیز مدنظر تیم المپیک فرانسه قرار دارد به خصوص اینکه او از لحاظ شرایط سنی مناسب حضور در این رقابت هاست.

شکی در این نیست که نیمار و ام‌باپه از کلیدی‌ترین و بهترین بازیکنان پاری سن ژرمن هستند و از بخت بد باشگاه پاریسی، هر دو بازیکن دوست دارند حضور در المپیک توکیو را تجربه کنند. این در حالی است که پاری سن ژرمن دوست ندارد دو بازیکن کلیدی خود را از دست دهد.

 

 

1480023

 

 

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن در واکنش به احتمال حضور نیمار و ام‌باپه در رقابت‌های المپیک گفت:« قرار است که هر دو بازیکن در یک تیم بازی کنند؟

خوشحالم که این سوال را من نباید پاسخ بدهم. باید خود دو بازیکن و باشگاه در این زمینه تصمیم بگیرند و من دخالتی نخواهم داشت.»

 

دیدگاه‌ها