کد خبر : 1671565 | 10 اسفند 1398 ساعت 22:02 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرگیجه در ایتالیا؛ جنجال های کرونا تمامی ندارد!

تصمیمات عجیب فدراسیون فوتبال ایتالیا، صحنه فوتبال این کشور را جنجالی ساخته است.

سرگیجه در ایتالیا؛ جنجال های کرونا تمامی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از آن است که هنگام برگزاری بازی نیمه نهایی کوپا ایتالیا بین یوونتوس و میلان روز چهارشنبه، به دلیل شیوع کروناویروس فقط به هواداران منطقه از پیدمونت اجازه ورود به ورزشگاه داده می شود و مردم منطقه لومباردی نمی توانند این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

 

1480214

 

این در حالیست که دیدار حساس و تعیین کننده فردا شب یوونتوس مقابل اینتر در تورین که ابتدا قرار بود پشت درهای بسته برگزار شود، لغو و به اواخر ماه می موکول شد، اما هواداران می توانند بازی چهارشنبه شب میلان و یوونتوس را تماشا کنند. البته هنوز تصمیمی در مورد دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا که قرار است پنج شنبه بین اینتر و ناپولی برگزار شود، گرفته نشده است.

 

به نظر می رسد محدودیت ها در مناطق پیدمونت، فریولی و لیگوریا به پایان رسید و از فردا مدارس دوباره باز می شوند، رویدادهای ورزشی انجام شده، موزه ها و سایر اماکن عمومی نیز قابل دسترس خواهند بود. اما قرار است محدودیت ها در لومباردی، امیلیا و ونتو تمدید شود.

 

این تصمیمات عجیب فدراسیون فوتبال مورد اعتراض برخی تیم ها از جمله اینتر قرار گرفته است. طبق برنامه ریزی جدید، اینتر در پایان فصل و در شرایطی که احتمال دارد در سری آ، کوپا ایتالیا و لیگ اروپا مدعی باشد، برنامه ای بسیار فشرده و دشوار خواهد داشت. باید دید در نهایت سرنوشت این تیم در فصل جاری چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها