کد خبر : 1671573 | 10 اسفند 1398 ساعت 23:26 | 52.1K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز: لیونل مسی اینگونه در بارسلونا می ماند

لوییس سوارز، ستاره اوروگوئه ای بارسلونا ابراز امیدواری کرد لیونل مسی در این تیم باقی بماند.

سوارز: لیونل مسی اینگونه در بارسلونا می ماند

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر و بعد از حواشی عجیب لیونل مسی با مدیران بارسلونا از جمله اریک آبیدال و جوزپ بارتومئو، اخباری در مورد احتمال جدایی کاپیتان بارسا از این تیم منتشر شده است. اما لوییس سوارز مدعی شد اگر مدیران بارسلونا بتوانند تیمی باکیفیت را برای فصول بعد مهیا کنند، مسی نیز در این تیم باقی خواهد ماند.

 

1482363

 

لوییس سوارز گفت: "ترس های موجود قابل درک هستند، زیرا همانطور که لیونل مسی گفته، با شرایط فعلی قادر به رسیدن به دستاوردهایی که هدف گذاری کرده ایم نخواهیم بود.

 

آینده لیونل مسی؟ این بستگی به نحوه عملکرد باشگاه دارد. مسی در اینجا بسیار بوده و بارسلونا خانه اش است. اگر باشگاه وظیفه اش را انجام داده و تیمی قابل رقابت برای فصول بعد بسازد، شرایط برای مسی فوق العاده خواهد بود و او تمام عمر خود را در اینجا خواهد ماند. این گفته خود مسی است و من فکر می کنم باشگاه پیام او را درک کرده است. این طبیعی است که آنها بخواهند بهترین بازیکن جهان، بهترین در تاریخ باشگاه در این سطح به کارش در بارسلونا ادامه دهد. امیدوارم مسی در بارسا بماند.

 

جذب بازیکنان جدید؟ من می دانم چند سال سن دارم و باید بعضی اوقات محدودیت هایی را در نظر گیرم. رقابت سالم به نفع تیم است. مارتین برایت وایت قصد دارد هواداران را شگفت زده کند. او بهترین بازیکنی بود که لگانس داشت و با بازیکنانی که در بارسلونا کنارش حضور دارند، می تواند به اوج پتانسیل خود برسد."

دیدگاه‌ها