کد خبر : 1671702 | 11 اسفند 1398 ساعت 17:23 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستین و درس های تاکتیگی گواردیولا برای ال کلاسیکو

کیکه ستین سرمربی بارسا روز گذشته تایید کرد که با پپ گواردیولا دیدار داشته و از ایده های او برای بازی امشب برابر رئال استفاده خواهد کرد.

ستین و درس های تاکتیگی گواردیولا برای ال کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه گذشته در برنابئو با نتیجه 1-2 به منچسترسیتی باخت تا با روحیه ای نه چندان خوب به ال کلاسیکو برسد.

پپ گواردیولا تا دقیقه 78 برابر زیدان بازنده بود ولی ژسوس و دی بروینه ورق را به سود او برگرداندند. این بازی یک میهمان ویژه هم داشت. کیکه ستین سرمربی بارسا از نزدیک نظاره گر مسابقه بود و پس از اتمام بازی با گواردیولا دیدار کرد. ستین دیروز تایید کرد که از برخی ایده های پپ برای ال کلاسیکو استفاده خواهد کرد اما از کدام ایده ها؟

 

 

1481533

 

 

گواردیولا برابر رئال سرخیو آگوئرو را نیمکت نشین کرد و گابریل ژسوس به جای او در میدان حاضر بود. ژسوس در سمت چپ وظیفه داشت تا مانع نفوذهای مکرر دنی کارواخال شود و در این راه موفق نیز ظاهر شد.

ستین می تواند با مارتین برایثویت این کار را انجام دهد. گواردیولا زمانی که به گل نیاز داشت، در اواخر بازی رحیم استرلینگ را وارد میدان کرد و او به خوبی از خستگی کارواخال سود برد و توانست یک پنالتی برای سیتی بگیرد. ستین می تواند در 20 دقیقه پایانی بازی آنسو فاتی سرعتی را وارد میدان کند. 

 

 

1481538

 

 

دی بروینه در میانه زمین موتور محرک سیتی بود و بارها با نفوذ بین لایه های رئال پاس های خطرناکی به مهاجمان داد. در بارسا این وظیفه می تواند بر عهده فرانکی دی یونگ باشد البته با پشتیبانی سرخیو بوسکتس.

 

 

1475272

 

 

پپ برای رهایی از پرس شدید رئال به ادرسون گلر برزیلی خود ماموریت ارسال پاس های بلند دقیق به کناره ها را داده بود. تراشتگن که در این فصل دو پاس گل داده، می تواند مثل ادرسون پرس رئالی ها را در بازی خنثی کند.

در نهایت اما سلاح کشنده و اصلی ستین کسی نیست جز لیونل مسی که یازده گل در لالیگا و در ال کلاسیکو های برنابئو به ثمر رسانده است. مسی البته در 5 ال کلاسیکوی گذشته به رئال گل نزده و ستین امیدوار به شکستن این طلسم است.

 

 

1482472

 

دیدگاه‌ها