کد خبر : 1671716 | 11 اسفند 1398 ساعت 18:49 | 184K بازدید | 0 دیدگاه

کرونا رو ول کن این گل رو ببین !

پیش خرید جایزه پوشکاش در لیگ ایرلند

مهاجم 24 ساله باشگاه داندارک ایرلند شب گذشته گلی را به ثمر رساند که از همین حالا رسانه‌های دنیا این گل را نامزد اصلی دریافت جایزه پوشکاش می‌دانند.

پیش خرید جایزه پوشکاش در لیگ ایرلند

به گزارش "ورزش سه"، «جردن مایکل فلوریس» هافبک 24 ساله باشگاه داندارک ایرلند در دیدار برابر شمراک رُورز در دوبلین گل تساوی بخش تیمش را با حرکتی آکروباتیک غیرقابل وصف با کلمات به ثمر رساند، به‌طوری‌که دقایقی پس از اتمام این بازی نشریه آ.اس با انتشار ویدئوی از این گل زیبا نوشت: «تکلیف برنده جایزه پوشکاش ۲۰۲۰ را از همین حالا مشخص شد».


فلوریس ضربه ارسال کرنری را که گویا از قبل تمرین شده بود، با یک والی بی‌نظیر به تور دروازه بان بدشانس حریف دوخت تا این گل یک‌راست در لیست نامزدهای بهترین گل سال یا همان جایزه پوشکاش قرار بگیرد. شاید اگر هر بازیکن دیگری بود تصمیم می‌گرفت این ضربه را با سر به سمت دروازه بزند، اما فلوریس قصدی پای راست خود را مثل یک میخ روی زمین کوباند و پای دیگرش را از سرش بالاتر آورد تا آن لحظه را برای همیشه ثبت کند.


فلوریس پس‌ازاین گل نه‌تنها به سوژه پربازدید توییتر در ایرلند بدل شد، بلکه توجه زیادی از علاقه‌مندان به فوتبال را از سرتاسر جهان به خود جلب کرد


در همین لحظه، بازدید از ویدئوی این گل از 4.5 میلیون نفر عبور کرده است که بدون شک این آمار افزایش خواهد یافت درحالی‌که نسخه باکیفیت آن‌هم 135000 نفر بازدیدکننده داشته است.

 

1482545

 

1482544


در همین رابطه دیتمار هامان هافبک سرشناس آلمانی با انتشار ویدیو این گل در حساب توییتری خود نوشت: «گل قرن؛ بهترین چیزی که تابه‌حال دیده بودم.»


یکی از سایت‌های ایرلندی با انتشار این تیتر «حالا لیگ ایرلند هم دیده می‌شود» خوشحالی خودش را از به ثمر رساندن این گل ابراز کرد.

 

1482546

 

1482543


در ادامه همین گزارش سایت ایرلندی نوشته‌شده است: « مگر تبلیغات از این بهتر می‌شود. قدرت یک گل زیبا به حدی است که نظر میک مک کارتی سرمربی ایرلند، تری کانر دستیار او، استفن کنی سرمربی زیر 21 ساله‌های ایرلند و حتی رئیس‌جمهور ایرلند مایکل دی هینگس را به‌سرعت به واکنش دربیاورد. بدون شک اگر زین‌الدین زیدان و آنتونی یوبوا فرزندی داشتند این گل همان بود.


حساب کاربری توییتر فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) نیز با انتشار ویدئوی این گل با مطرح کردن پرسش «آیا این گل نامزد جایزه پوشکاش است؟» به تمجید از آن پرداخت.


 این درحالی‌که است که جایزه پوشکاش هرسال در مراسم بهترین‌های فیفا به زننده زیباترین گل سال اهدا می‌شود.


 پیش‌ازاین ایرلندی‌ها توسط «استیفنی روکی» بازیکن تیم زنان باشگاه پیمونت یونایتد در سال ۲۰۱۴ عنوان دوم بهترین گل سال را از آن خود کرده بودند و حالا جردن فلورس تاریخ را برای این کشور به‌نوعی دیگر تکرار می کند.

دیدگاه‌ها