کد خبر : 1671745 | 11 اسفند 1398 ساعت 20:31 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

نوشته غمبار خیابانی برای درگذشت سیامند رحمان

سیامند، بلند شو، بدون تو در توکیو چه کنیم!؟

از ساعتی پیش و با درگذشت قویترین مرد معلول جهان، جامعه ورزش ایران در بهت فرو رفت.

سیامند، بلند شو، بدون تو در توکیو چه کنیم!؟

به گزارش "ورزش سه"، درگذشت سیامند رحمان، که بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت باعث شد تا ورزش دوستان و ورزشکاران همراه با بهت و حیرت ناشی از باور این خبر تلخ، به بیان واکنش های تلخ خود بپردازند.

 

1482579

 

جواد خیابانی که پیش از این در رقابت های پارالمپیک 2012 لندن و در حین کسب اولین طلای المپیکی مرحوم سیامند رحمان، در سالن و در کنار او بود و همینطور گزارش رکورد تاریخی این ورزشکار بااخلاق در المپیک ریو را برعهده داشت در متن غمبار خود می نویسد:

 

"سلام سیامند . سلام شکوفه ی گیلاس، سلام گل زیبای اشنویه . سلام دلاور . بلند شو مرد ... بلند شو...  یادم میاد که در ریودوژانیرو این جملات را برات میگفتم و تو برای ما افتخار  می آفریدی ...  کجا رفتی مرد ؟ کجا رفتی ؟ حالا در پارالمپیک توکیو بی تو چه کنم من ؟ مگر میتوانم باور کنم که تو نباشی ؟ وقتی رفتی  اون بالاها و رسیدی به خدا بهش بگو که به ما هم نگاهی بیندازد . به خدا که حتما تو را دوست دارد بگو که به ما هم عنایتی کند و مارا دوست داشته باشد . ما گناهکاریم سیامند . به خدا بگو ما را ببخشد و در همان بالاها که نه . در همین پایین ها حواسش به من و مردم کشورم باشد . این روزها من و این مردم بینوا به خداوند و ایمان به او و به سلامتی و راستی بیشتر از هر چیزی نیاز داریم . به خدا بگو فراموشمان نکند ... تو را خدا به خدا بگو سیامند ...  بلند شو سیامند ... بلند شو ... دنیای ما در انتظار توست .... و در انتظار نگاه مهربانانه خدای تو که خدای همه ماست …"

 

1482580

دیدگاه‌ها