کد خبر : 1671762 | 11 اسفند 1398 ساعت 21:43 | 59.6K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ها به جدایی تابش مدیرعامل سپاهان (عکس)

روز گذشته مسعود تابش پس از 2 سال حضور در بالاترین سمت باشگاه فولادمبارکه سپاهان، از سمت خود استعفا داد.

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته حاشیه های دیدار پرسپولیس و سپاهان از جنس دیگری بودند و نزدیک به 600 نفر طی دو بازی برگشت دو تیم و همینطور دیدار نیمه نهایی جام حذفی آسیب دیدند.


در فصل جدید اما شرایط متفاوت تر پیش رفت. دیدار رفت دو تیم در تهران با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید ولی شیوع ویروس کرونا بازی برگشت دو تیم که تاثیر بسیار زیادی در جدول رده بندی مسابقات داشت را نیز تحت تاثیر قرار داد تا در نهایت پس  از جنجال های زیادی که در اصفهان ایجاد شد، این بازی برگزار نشود و کمیته انضباطی نیز رای خود را سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام کرد و 150 میلیون تومان نیز باشگاه اصفهانی را جریمه کرد.


پیامد این اتفاقات اما این بود که مسعود تابش مدیرعامل سپاهان شرایط را برای ادامه حضور در سمت مدیریت باشگاه مناسب ندید و تصمیم به استعفا گرفت.

 

1482630


پس از جدایی تابش که توانست در دوران مدیریتش بار دیگر سپاهان را پس از سه سال دوری از رقابت های آسیایی به این رقابت های مهم قاره بازگرداند، مهدی کیانی و امیرقلعه نویی کاپیتان و سرمربی تیم فوتبال سپاهان با انتشار پست هایی به تمجیدی از عملکرد این چهره قدیمی سپاهان پرداخته اند.

 

1482629


همچنین سعید آذری مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن نیز به جدایی تابش که از بازیکنان قدیمی شاهین به حساب می آید، واکنش نشان داده است.


تابش برای اولین بار توسط محمود حریری بنیانگذار سپاهان (شاهین) در سال ۱۳۴۴ به این تیم دعوت شد و از سال ۱۳۵۹ تا ۱۳۷۲ سرمربی سپاهان نیز بوده است. تابش همچنین طی سال های 1355 تا 1367 به عنوان کاپیتان طلایی پوشان فعالیت کرده است. البته که این چهره پرتجربه همچنان به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیر باشگاه سپاهان به کارش ادامه خواهد داد.

 

1482631

 

دیدگاه‌ها