کد خبر : 1671801 | 12 اسفند 1398 ساعت 02:25 | 60.8K بازدید | 0 دیدگاه

کیکه ستین: قرار نیست که فقط لیونل مسی گل بزند

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا مدعی شد رئال مادرید در نیمه دوم نمایش بهتری ارائه داده است.

کیکه ستین: قرار نیست که فقط لیونل مسی گل بزند

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه بارسلونا در نیمه نخست تیم برتر میدان بود و چند موقعیت خوب گلزنی را نیز برابر رئال مادرید از دست داد، اما شاگردان زین الدین زیدان در بیست دقیقه پایانی متحول شده و دو بار دروازه بارسلونا را باز کردند تا پیروز این دیدار حساس لقب گیرند. کیکه ستین در مورد شایعاتی که در مورد مصدومیت لیونل مسی پیش از بازی وجود داشت نیز توضیحاتی ارائه داد.

 

کیکه ستین گفت: ما در نیمه اول تیم برتر میدان بودیم، اما رئال مادرید نیمه دوم بهتر بازی کرد و ما اشتباهاتی مرتکب شدیم. رئال مادرید با فشار تمام بازیکنان ما را پرس می کرد و این باعث بروز مشکلاتی شد. ما تلاش خودمان را کردیم و در نیمه اول هم موفق به خلق موقعیت های خوبی شدیم. باید به رئال مادرید بابت این پیروزی تبریک بگویم.

 

1482742

 

وقتی حریف اینگونه مانند بازی امشب فشرده بازی می کند، به بازیکنان توصیه می شد توپ را سریع به حرکت درآورید تا از این فشار جلوگیری شود، اما در مقابل چنین بازیکنانی این کار ساده ای نیست. بدترین اتفاق عدم یارگیری مناسب بود. در نیمه اول بازیکنان وظیفه شان را به خوبی انجام دادند و توانستیم بر آن فشار غلبه کنیم، اما در نیمه دوم این اتفاق امکان پذیر نبود. در ابتدای نیمه دوم نیز کارمان را خوب اغاز کردیم، اما در ادامه اشتباهاتی مرتکب شدیم.

 

عدم موفقیت لیونل مسی در گلزنی؟ درست است که مسی بازیکن بسیار مهمی به شمار می آید، اما ما بازیکنان دیگری هم دارید. ما نباید وسواس داشته باشیم که فقط این مسی است که باید دروازه رقبا را باز کند و دیگران نیز می توانند چنین کاری کنند. از نظر من مسی شرایط خوبی برای بازی کردن داشت و او چیزی به من در مورد مشکل جسمانی نگفت و من نیز چیزی ندیدم.

 

هم من و هم زین الدین زیدان قبل از بازی گفتیم نتیجه این مسابقه تعیین کننده تیم قهرمان نخواهد بود. امتیازهای زیادی باقی مانده است. این یک شکست دشوار بود، این بازی ها همیشه روی شما تأثیر می گذارند، اما ما ظرفیت زیادی برای غلبه بر این شرایط داریم."

 

دیدگاه‌ها