کد خبر : 1671854 | 12 اسفند 1398 ساعت 13:00 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون هنوز درباره بازنشستگی تصمیم نگرفته

مدیر برنامه‌های جیان‌لوئیجی بوفون می‌گوید او هنوز تصمیم نگرفته که می‌خواهد بعد از پایان فصل جاری در یوونتوس بماند و به فوتبال بازی کردن ادامه دهد یا نه.

بوفون هنوز درباره بازنشستگی تصمیم نگرفته

به گزارش "ورزش سه"، مدیر برنامه‌های جیان‌لوئیجی بوفون، دروازه‌بان کارکشته ایتالیایی باشگاه یوونتوس می‌گوید بوفون هنوز درباره اینکه قصد دارد بعد از پایان فصل جاری در یوونتوس بماند یا اصلا قصد دارد به فوتبال بازی کردن ادامه بدهد یا نه تصمیم نگرفته است.

 

1482825

 

بوفون امسال 42ساله شد و با اینکه همچنان در برخی از بازی‌های یوونتوس به میدان می‌رود ولی سوالات زیادی در این باره وجود دارد که آیا او در فصل آینده هنوز هم قصد دارد به فوتبال بازی کردن ادامه بدهد یا نه. قرارداد بوفون با یووه در تابستان آتی به پایان می‌رسد ولی برخی از هواداران او معتقدند بوفون قصد دارد در فصل آینده هم به حضور در میادین با پیراهن یوونتوس ادامه دهد.

 

اما سیلوانو مارتینا، ایجنت بوفون در گفتگو با توتومرکاتو گفت:" ما هنوز درباره این مساله با هم صحبت نکرده‌ایم. بوفون در این باره تصمیم خواهد گرفت. او این روزها سرحال به نظر می‌رسد ولی ما تا حالا راجع به این مساله صحبت نکرده‌ایم".

 

بوفون از سال 2001 تا کنون به جز یک فصل حضورش در پاری سن ژرمن، همواره در یوونتوس حضور داشته و در این مدت در 516 بازی درون دروازه این تیم شهر تورین ایستاده است.

 

دیدگاه‌ها