کد خبر : 1671863 | 12 اسفند 1398 ساعت 13:50 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

با این رویه نمی شود تمرینات تیم ها ادامه داشته باشد

مرادی: مسئولان تکلیف لیگ برتر را یکسره کنند

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی می گوید مسئولان سازمان لیگ باید فکر اساسی به حال تعطیلی مسابقات کنند.

مرادی: مسئولان تکلیف لیگ برتر را یکسره کنند

مراد مرادی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره اینکه مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر لغو شده است، بیان کرد: من از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تشکر می کنم که نشان دادند به فکر سلامت کادرفنی و بازیکنان تیم ها هستند اما واقعیت این است که باید فکر اساسی به حال مسابقات کنند. الان قرار است هفته به هفته مسابقات را اعلام کنند که تعطیل است یا خیر. این یعنی اینکه تیم ها در چنین شرایطی مجبور به تمرین کردن هستند. یعنی هرروز باید 50 نفر دور هم جمع شوند و در تمرین تیم شان حاضر باشند. 


وی ادامه داد: اینکه مسابقات برگزار نشود خوب است اما باید فکری اساسی انجام شود. مثلا بگویند تا فلان تاریخ لیگ تعطیل است تا تیم های بتوانند برنامه ریزی انجام بدهند. با شرایط کنونی که هر لحظه ممکن است بگویند بازی هفته بعد برگزار می شود، تیم ها باید تمرینات خود را انجام بدهند و این خودش سلامتی بازیکنان و مربیان را در روزهایی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرده به خطر می اندازد. باید تکلیف را یکسره کنند تا همه بدانند چه باید بکنند.


مدیرعامل پارس جنوبی همچنین گفت: تیم ما الان از نظر فنی و بدنی شرایط خوبی دارد. شما دیدید که مقابل تراکتور هم یک بازی خوب انجام دادیم و توانستیم با همت بازیکنان و تدابیر کادرفنی یک برد دلچسب به دست بیاوریم. حتی در بازی های قبلی می توانستیم پیروز شویم اما قسمت نبود. انشاالله همه چیز خوب پیش برود و اتفاقاتی بیفتد که به نفع فوتبال و همه افرادی باشند که در فوتبال مشغول به کار هستند.

دیدگاه‌ها