کد خبر : 1672009 | 13 اسفند 1398 ساعت 13:47 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ به یک ابهام بزرگ؛

گرشاسبی – بازنشستگی؛ از پرسپولیس رفت با پیکان برگشت

حمیدرضا گرشاسبی که از مدیریت پرسپولیس به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگی از کار کناره گرفت، اکنون به عنوان مدیرعامل پیکان به فوتبال بازگشته تا یک ابهام بزرگ قانونی را شکل دهد.

گرشاسبی – بازنشستگی؛ از پرسپولیس رفت با پیکان برگشت

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل اسبق سرخپوشان که در دوره محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس این پست را عهده‌دار بود، در ادامه با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان از کار کناره گرفت تا انتقاد هواداران بابت این تصمیم را برانگیزد. او البته اکنون بعد از مدتی حضور به عنوان عضو هیات مدیره، به عنوان مدیرعامل و جانشین شیعی کارش را در پیکان آغاز کرده تا ابهام بزرگی را شکل دهد.


گرشاسبی درباره دلیل حضورش به عنوان مدیرعامل پیکان می‌گوید: چند وقت پیش هم مدیران ایران خودرو پیگیر بودند تا در هیات مدیره حاضر باشم. قبل از آن هم آقای شیعی با توجه به مشکلات عمل جراحی سنگینی که انجام داده بود دنبال استراحت بود. ما از ایشان خواهش کردیم تا بماند و با توجه به حساسیت شرایط و تیم دنبال همکاری باشد. او اما بار دیگر از چند روز اخیر دنبال استعفا و بازنشستگی بود. الان قرعه به نام خورد و این کار را شروع کردیم و ببینیم که چه می‌شود.

 

در شرایطی که گرشاسبی به دلیل منع به کارگیری بازنشستگان از پرسپولیس کنار گذاشته شد، این که چرا اکنون توانسته حکم مدیرعاملی پیکان را دریافت کند سوالی است که هنوز کسی پاسخی برای آن نداشته است. مدیرعامل سابق پرسپولیس که تمایل ندارد به این سوال پاسخ دهد، آن را به مراجع تصمیم گیر ارجاع می‌دهد و تنها به ذکر این توضیح که باشگاه پیکان یک نهاد خصوصی است و تصمیم گیری درباره پرسپولیس و استقلال بر عهده نهادهای دولتی است، اکتفا می‌کند: باشگاه پیکان موسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو است و کاملا خصوصی است. به هر حال در اصل اعتقاد ما این است که در ورزش حرفه ای و قهرمانی بحث بازنشستگی وجود ندارد. کجای دنیا در بحث مدیریت ورزشی بازنشستگی است. در حال حاضر در همین باشگاه ها چند مدیر شرایط بازنشستگی را دارند اما زوم کردند روی پرسپولیس و استقلال. در حال حاضر پیکان خصوصی است و اگر مشکلی بود خودم وارد عرصه نمی شدم.

 


حمیدرضا گرشاسبی در توضیح پایانی خود به ذکر نمونه‌ای بین المللی در این بخش پرداخت و گفت: چند وقت پیش بود که رییس جهانی وزنه برداری در سن 81 سالگی از مسئولیت خودش کناره گرفت!

 

مدیرعامل تازه وارد پیکان درباره شرایط حساس و نگران کننده این تیم و احتمال سقوط آنها گفت: در جلسه هیات مدیره این بیان شد که تیم شرایط حساسی دارد برای بقا. ما تمام تلاش مان را می کنیم تا تیم موفق شود و شرایط خوبی برای آنها تدارک ببینیم تا از نظر روحی به ایده آل برسند و در 9 بازی باقیمانده به نتایج خوبی برسیم تا بمانیم.

 

گرشاسبی درباره تقابل هفته آینده تیمش برابر پرسپولیس نیز گفت: همیشه موقعی که در پرسپولیس هم بودم می گفتم باید بروند بازی جوانمردانه و خوب به نمایش بگذارند و نتیجه در اولویت دوم قرار دارد. مهم این است که بچه ها بازی کنند و بعد که تمام شد از خودشان راضی باشند که تمام توان را گذاشتند و هیچ شرمندگی ندارند. برد و باخت در اولویت نیست اینکه تمام تلاش و توان را به کار گیرند در اولویت قرار دارد و در بازی با پرسپولیس هم امیدوارم به نتیجه لازم برسیم و در ادامه مسابقات هم به هدفی که داریم برای بقا دست پیدا کنیم.

 

 

دیدگاه‌ها