کد خبر : 1672068 | 13 اسفند 1398 ساعت 18:39 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

با حضور معاون وزیر و مسئولان ورزشی؛

مراسم یادبود سیامند رحمان در زادگاهش برگزار شد

مجلس یادبود قهرمان فقید سیامند رحمان با حضور گسترده مردم و مسئولین امروز در اشنویه برگزار شد.

مراسم یادبود سیامند رحمان در زادگاهش برگزار شد

به گزارش "ورزش سه"، یک روز بعد از خاکسپاری پیکر قهرمان فقید پارالمپیکی ایران سیامند رحمان، مراسم یادبود او در زادگاهش برگزار شد. تقی زاده معاون وزیر ورزش، قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران و حمید علی‌صمیمی سرپرست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین در این مراسم حضور داشتند.


پورایراندوست سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، فرماندار ، رئیس و اعضای هیئت جانبازان، مسئولان شهرستانی نیز از حاضران در این مراسم بودند.


تقی زاده در این مراسم پیام های تسلیت ریاست محترم جمهور، ریاست مجلس شورای اسلامی و وزیر ورزش و جوانان در پی درگذشت جهان پهلوان سیامند رحمان را قرائت کرد.

 

1483101


معاون وزیر در این مراسم گفت: سیامند رحمان هم از لحاظ اخلاق و منش پهلوانی و هم از لحاظ فنی و ورزشی الگویی به تمام معنا بود و هر بار که وزنه می‌زد دل میلیون‌ها ایرانی و حتی طرفداران انبوه خود در جهان را شاد می‌کرد. این قهرمان تکرار نشدنی تاریخ ورزش کشور بارها و بارها در رقابت های پارالمپیک و جهانی با رکوردزنی های غرورآفرینش و با به اهتزاز درآوردن پرچم کشورمان، موجب سربلندی ایران شد.


در حاشیه برگزاری این مراسم، حمید علی‌صمیمی، سرپرست فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین به همراه روسای هیئت‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی با حضور در منزل سیامند رحمان به ادای احترام و عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم پرداختند.

 

1483102

دیدگاه‌ها