کد خبر : 1672076 | 13 اسفند 1398 ساعت 19:20 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر پشت درهای بسته برگزار می شود

ممکن است ادامه بازی های این فصل لیگ برتر پشت درهای بسته انجام شود.

لیگ برتر پشت درهای بسته برگزار می شود

به گزارش "ورزش سه"، شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، ورزش در اقصی نقاط دنیا را تحت تاثیر قرار داده و بسیاری از کشورهای جهان تصمیم به لغو یا به تعویق انداختن مسابقات در رشته های مختلف گرفته اند.

 

1483109

 

هفته گذشته شایعاتی عجیب مبنی بر احتمال لغو ادامه بازی های این فصل لیگ برتر و حتی منتفی شدن قهرمانی لیورپول بعد از سه دهه منتشر شد، اما امروز نشریه دیلی میل مدعی شد به زودی جلسه ای در اتحادیه فوتبال و با هماهنگی دولت و وزارت بهداشت برگزار شده و در خصوص ادامه فصل و شرایط برگزاری بازی ها تصمیم گیری خواهد شد.

 

10 هفته تا پایان این فصل لیگ برتر باقی مانده و اگرچه قهرمانی لیورپول تقریبا قطعی شده، اما نبرد بزرگی بین چند تیم برای کسب سه سهمیه دیگر لیگ قهرمانان و دیگر سهمیه های لیگ اروپا وجود دارد. همچنان جنگ برای فرار از سقوط نیز در پایین جدول داغ بوده و بعید است حکمی در خصوص عدم برگزاری مسابقات صادر شود. احتمالا تصمیم بر آن خواهد بود تا ریشه کن شدن ویروس کرونا، باقی بازی های لیگ برتر پشت درهای بسته و بدون تماشاگر برگزار شود. این بدترین خبر ممکن برای هواداران لیورپول خواهد بود، زیرا اگر این تصمیم قطعی شود آنها نمی توانند حالا که بعد از سه دهه رویای قهرمانی شان تعبیر شده، در جشن قهرمانی لیورپول در استادیوم آنفیلد شرکت کنند.

دیدگاه‌ها