کد خبر : 1672113 | 13 اسفند 1398 ساعت 22:46 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: باید با ذهنیت بازی رفت مقابل یووه قرار بگیریم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است که این تیم می تواند یوونتوس را در بازی فردا به دردسر بیندازد.

پیولی: باید با ذهنیت بازی رفت مقابل یووه قرار بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، دیدار اول مرحله نیمه نهایی رقابت های کوپا ایتالیا بین دو تیم میلان و یوونتوس در سن سیرو با تساوی ۱-۱ پایان پذیرفت. موضوعی که حساسیت دیدار برگشت که فردا در آلیانز شهر تورین برگزار می شود را دو چندان کرده است.

 

استفانو پیولی پیش از بازی حساس تیمش مقابل یوونتوس گفت: " ما در بازی رفت ثابت کردیم که می توانیم با یوونتوس برابری کنیم. ما باید برای بازی فردا نیز با همان ذهنیت آماده شویم تا به این باور برسیم که می توانیم آن ها را به دردسر بیندازیم.

 

در سال ۲۰۲۰ نه‌تنها در کوپا ایتالیا بلکه در سری آ نیز عملکرد بهتری داشته ایم. حتی در برابر بهترین تیم‌های لیگ. بسیار مهم است که ما همچنان به این موضوع باور داشته باشیم. "

 

 

1477864

 

 

پیولی در ادامه گفت: " در هیچکدام از بازی هایمان در این فصل مقابل یوونتوس نسبت به حریف دست و پا بسته نبودیم بلکه برخی جزئیات نتایج را تغییر داده است. اگر تنها یک لحظه غفلت کنید آن ها به واسطه بازیکنان با کیفیت شان شما را مجازات می کنند. "

 

پیولی درباره قیمت زلاتان ابراهیموویچ در بازی فردا نیز گفت: " همه ما می دانیم که زلاتان از زمان ورود به اینجا سهم بزرگی در موفقیت های ما ایفا کرده است. با این وجود ما باید با واقعیت بازی کردن بدون او کنار بیاییم."

 

 

1477185

دیدگاه‌ها