کد خبر : 1672253 | 14 اسفند 1398 ساعت 15:55 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

اینتر و یک درخواست عجیب از الکسیس سانچس

سران اینتر قصد حفظ الکسیس سانچس برای فصل را دارند ولی نه به هر قیمتی.

اینتر و یک درخواست عجیب از الکسیس سانچس

به گزارش"ورزش سه"، تابستان گذشته الکسیس سانچس با قرارداد قرضی و بند خرید دائمی از منچستریونایتد راهی اینتر شد. سانچس در یونایتد روزهای خوبی نداشت و هرگز نتوانسته بود دوران خوبش در آرسنال را تکرار کند. به همین دلیل او به اینتر پاسخ مثبت داد تا بلکه بتواند به روزهای خوب گذشته برگردد؛ به خصوص که تجربه بازی در سری آ با پیراهن اودینزه را داشت.

 

 

1483329

 

 

از بخت بد، یک مصدومیت سنگین باعث شد تا الکسیس چندین هفته به دور از میادین بماند و هنوز نتوانسته ارزش هایش را به اثبات برساند ولی با این وجود اینتری ها قصد حفظ او برای فصل بعد را دارند.

اینتر می خواهد الکسیس فصل بعد هم ماندنی شود ولی به او اطلاع داده اند که دستمزدش باید از 400 هزار پوند در هفته به 200 هزار پوند کاهش یابد. تنها به این شرط است که بند خرید او فعال خواهد شد.

حالا همه چیز به ستاره شیلیایی بستگی دارد. او می تواند با دستمزد پایین در اینتر بماند یا به یونایتد برگردد و 400 هزار پوند در هفته دریافت کند.

سانچس اخیرا گفته است که در اینتر بار دیگر عاشق فوتبال شده و با شناختی که از آنتونیو کونته و سیاست های اینتر دارد، مطمئن است که این باشگاه آینده ای درخشان و پرافتخار را پیش رو دارد.

 

 

1438613

دیدگاه‌ها