کد خبر : 1672256 | 14 اسفند 1398 ساعت 16:35 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب سولسشر درباره ستاره فرانسوی یونایتد

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد تایید کرد که پل پوگبا از هفته آینده در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

خبر خوب سولسشر درباره ستاره فرانسوی یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، پل پوگبا از زمان پیروزی منچستریونایتد مقابل نیوکسل در تاریخ ۲۶ دسامبر از میادین دور بوده است. ستاره فرانسوی بعد از آن پای خود را مورد عمل جراحی قرار داد و تا به امروز در تمرینات گروهی منچستر یونایتد شرکت نکرده است. پوگبا تنها در ۸ مسابقه این فصل به میدان رفته که در نوع خود آماری عجیب به حساب می‌آید.

 

طی ماه های اخیر شایعاتی درباره آینده ستاره فرانسوی منچستریونایتد به گوش رسیده است. همچنین گفته می شود که دو باشگاه یوونتوس و رئال مادرید هنوز هم خواهان جذب بازیکن ۲۶ ساله شیاطین سرخ هستند. سرمربی نروژی منچستر یونایتد پیش از بازی تیمش برابر دربی کانتی در رقابت‌های FA CUP گفت: " او هنوز هم بیرون از زمین به تمرین کردن می پردازد. او تا هفته آینده در تمرینات تیم شرکت نخواهد کرد. باید ببینیم که روند آماده‌سازی اش چقدر طول خواهد کشید. برای به دست آوردن فرم خوب خود از لحاظ بدنی به زمان نیاز دارد اما از هفته آینده در تمرینات شرکت می کند."

 

 

1475785

 

 

سولسشر درباره داوید دخیا نیز گفت: " هیچ ترسی در مورد استفاده از دنیا ندارم. او در دقایق پایانی بازی برابر اورتون یک واکنش فوق العاده داشت تا ناجی ما باشد."

 

 

1483032

دیدگاه‌ها