کد خبر : 1672336 | 15 اسفند 1398 ساعت 09:26 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

لبخند نه؛ به مردم ماسک بدهیم

چالش شجاع برای رویارویی با کرونا (عکس)

شجاع خلیل‌زاده در پستی تحسین آمیز از سلبریتی ها خواست تا به صورت نمادین ده ماسک و مایع ضد عفونی را برای دیگر هم میهنان تهیه و به آن ها اهدا کنند.

چالش شجاع برای رویارویی با کرونا (عکس)

به گزارش ورزش سه، در روزهایی که ویروس کرونا همه‌گیر شده و در سراسر کشور شیوع یافته است، لیگ برتر نیز به تعطیلی کامل رسیده و بازیکنان تا پس از نوروز ۹۹ هیچ مسابقه ای را در پیش نخواهند داشت.

 

این در حالی است که همین روزها، محمد نادری مدافع چپ تیم پرسپولیس دست به کار جالبی زد و از کسب و کارهای اینترنتی خواست تا در صفحه او برای خود تبلیغ کنند و از این بستر بهره ببرند. او همچنین چندین پیج را به صورت رایگان در استوری خود تبلیغ کرد تا در روزهای سخت اقتصادی، به سهم خود کمک حال هوادارانش باشد.

 

حالا شجاع خلیل زاده با انتشار پستی در اینستاگرام درخواست جالبی را مطرح کرده است. او از سلبریتی ها یا به قول خودش آدم های معروف خواسته که با رعایت موارد بهداشتی، به ده نفر ماسک و مایع ضد عفونی بدهند. شجاع همچنین با لحنی کنایه آمیز و جمله ای کوتاه، از سهولت تهیه این مواد برای آن ها نوشته است.

 

اگرچه این تعداد ماسک مشکلی از وضعیت بهداشتی حل نمی‌کند اما شجاع خلیل زاده احتمال قصد داشته تا میزان حساسیت این موضوع را برای مخاطبان خود و همچنین دیگر سلبریتی ها بالا ببرد و تلاش کند تا توجهات به موضوعات دیگر نروند.

 

1483427

دیدگاه‌ها