کد خبر : 1672479 | 16 اسفند 1398 ساعت 13:25 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض روسای باشگاه‌های ایتالیایی به رئیس اینتر

رسانه‌های ایتالیایی می‌گویند روسای باشگاه‌های سری آ از اظهارات اخیر استیون چانگ رئیس باشگاه اینترمیلان و انتقادات او به سری آ ناراضی هستند.

اعتراض روسای باشگاه‌های ایتالیایی به رئیس اینتر

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه استیون چانگ، رئیس چینی باشگاه اینترمیلان انتقادات شدیدی به سری آ وارد کرده و در یک پست اینستاگرامی با هدف گرفتن پائولو دال پینو رئیس سری آ از او با عنوان دلقک یاد کرد، روسای دیگر باشگاه‌های ایتالیایی از اظهارات او ابراز ناراضایتی کرده‌اند. به گزارش گاتزتا دلو اسپورت رئیس باشگاه رم از اولین کسانی است که به چانگ اعتراض کرده و مدعی شده موضع او مبهم است.

 

1483627

 

بعد از اظهارات چانگ، رئیس سری آ تصمیم گرفته علیه توهین‌های او به دادگاه شکایت کند و حالا نوبت به روسای سایر باشگاه‌های ایتالیایی رسیده است تا اعتراض خود را نسبت به ادبیات چانگ نشان بدهند.

 

فینگا مدیر اجرایی ارشد باشگاه آس‌اس رم در این باره گفت:" سلامتی و ایمنی برای همه ما اولویت اول است و نه تنها رئیس باشگاه اینترمیلان. ولی ما موضع او را درست متوجه نشدیم و موضع او و صحبتهایی که کرد واقعا مبهم است. اینتر در این روزهای پرآشوب اول درخواست کرد که بدون تماشاچی بازی کند. ما از صحبتهای  ژانگ واقعا در تعجبیم و تعجب‌مان وقتی بیشتر شد که او دیروز حرفهایش را دوباره تکرار کرد. خیلی‌ها در ایتالیا هستند که به دنبال پیدا کردن راه‌حلی برای این مشکل هستند. همه به دنبال حفظ سلامت بازیکنان و مردم هستند ولی می‌خواهند رقابتهای فوتبال کشور هم تداوم داشته باشد".

 

1483001

 

دیدگاه‌ها