کد خبر : 1672503 | 16 اسفند 1398 ساعت 14:38 | 38K بازدید | 0 دیدگاه

بدهی بویان و جپاروف بزرگترین مشکل فتح الله زاده

استقلال و ۶ روز فرصت برای فرار از بسته شدن پنجره!

باشگاه استقلال و سرپرست جدید آن در شروع فعالیت خود کار بسیار سختی برای فرار از بسته شدن ٢ پنجره نقل و انتقالاتی دارند.

استقلال و ۶ روز فرصت برای فرار از بسته شدن پنجره!

به گزارش ورزش سه، هنوز دو هفته از سرپرستی علی فتح الله زاده در باشگاه استقلال نگذشته که موعد اولین بدهی خارجی این تیم فرا رسیده است، بدهی ای که اگر باشگاه آن را پرداخت نکند با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی مواجه خواهد شد.

 

ماجرا به شکایت سرور جپاروف برمی گردد، جایی که این بازیکن بابت یک و نیم سال حضور در استقلال حدود ٩٣ هزار دلار از این باشگاه طلبکار است.

 



جپاروف در این مدت تلاش زیادی کرد بدون شکایت طلب خود را از استقلال بگیرد اما بعد از بی تفاوتی مدیران باشگاه او ناچار به شکایت شد و حالا استقلال زمان زیادی برای پرداخت مطالبات او ندارد.

 

طبق قرار اگر استقلال تا تاریخ ٢٢ اسفندماه ٩٣ هزار دلار پول جپاروف را پرداخت نکند این باشگاه به طور قطع از سوی فیفا با محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی روبرو می شود.

 

اما این تمام ماجرا نیست چرا که شکایت بویان هم ممکن است برای استقلال دردسر ساز شود، بازیکنی که در لیگ هفدهم تنها چند دقیقه برای استقلال بازی کرد و حالا توانسته استقلال را ٢٩٠ هزار دلار محکوم کند.

 

1301672


‌‌
بویان سال گذشته استقلال را در فیفا به پرداخت این مبلغ محکوم کرد اما استقلال از این حکم به دادگاه cas شکایت کرد، حالا اگر استقلال تا روز بیستم اسفندماه هزینه دادرسی این شکایت را پرداخت نکند حکم فیفا لازم الاجرا  می شود و استقلال دوباره در خطر بسته شدن دو پنجره نقل و انتقالاتی قرار می گیرد.

 

این دو بازیکنی هستند که استقلال را در خطر محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی قرار داده اند و باید دید علی فتح الله زاده در شروع کارش چه تصمیمی در این باره خواهد گرفت و چطور منابع مالی برای بستن این ٢ پرونده فراهم خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها