کد خبر : 1672560 | 16 اسفند 1398 ساعت 21:43 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار مقابل دورتموند غایب خواهد بود؟

آینده نیمار برای دیدار حساس این هفته پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در هاله ای از ابهام قرار دارد.

نیمار مقابل دورتموند غایب خواهد بود؟

به گزارش "ورزش سه"، سریال همیشگی غیبت نیمار در دیدارهای بزرگ در حال تکرار شدن بوده و ممکن است او نتواند در بازی برابر دورتموند در ترکیب تیمش حضور یابد. نیمار در بازی مقابل مون پلیه در تاریخ اول فوریه مصدوم شد و این بازیکن از آن زمان تاکنون فقط در سه بازی به میدان رفته است. فقط پنج روز به دیدار پاری سن ژرمن مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا زمان مانده، دیداری که می تواند سرنوشت تیم فرانسوی در این فصل را مشخص کند. آنها در تلاش هستند تا مطمئن شوند نیمار شرایط خوبی داشته و قادر به نجات تیمش در این دیدار حساس است.

 

1481327

 

نشریه اکیپ مدعی شد هنوز مشخص نیست آیا نیمار می تواند با آمادگی کامل در مقابل دورتموند به میدان برود یا خیر. توماس توخل در صورتی که ستاره برزیلی به طور 100% آماده باشد او را در ترکیب قرار خواهد داد.

 

نیمار در سال های اخیر همیشه مهم ترین بازی های پاری سن ژرمن را به علت مصدومیت از دست داده است. دو حذف در دو فصل گذشته برابر رئال مادرید و منچستریونایتد در شب هایی رقم خورده که نیمار به دلیل مصدومیت غایب بوده و حالا با توجه به شکست 1-2 بازی رفت در آلمان، پی اس جی نگران تکرار این روند مقابل دورتموند است.

دیدگاه‌ها