کد خبر : 1672696 | 17 اسفند 1398 ساعت 18:42 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

کرونا مانع ورود سر الکس فرگوسن به اولدترافورد؟

ممکن است در انگلیس قانونی به اجرا درآید که از ورود افراد 70 ساله به ورزشگاه ها برای تماشای بازی های فوتبال جلوگیری شود.

کرونا مانع ورود سر الکس فرگوسن به اولدترافورد؟

به گزارش "ورزش سه"، مقامات اجرایی لیگ برتر انگلیس به این فکر هستند که حضور افراد بالای 70 سال را در ورزشگاه‌ها ممنوع کنند. این کار آنها به دلیل شیوع ویروس کرونا در انگلیس است.

به این ترتیب الکس فرگوسن 78 ساله که پای ثابت بازی های منچستریونایتد است یا روی هاجسون سرمربی 72 ساله پالاس، برای ورود به ورزشگاه با مشکل مواجه خواهند شد.

 

 

1468137

 

 

دولت انگلیس قرار است با مقامات ورزشی و شبکه‌های پخش تلویزیونی جلسه‌ای بگذارد تا درباره برنامه‌های مربوط به شیوع ویروس کرونا بحث کند. اتحادیه لیگ برتر انگلیس هم خود را برای شرایطی مهیا می‌کند که مجبور به برگزاری دیدارها پشت درهای بسته شود.

مارتا کلنر، خبرنگار اسکای نیوز گفته است: «گفته می‌شود ترجیح این است که بازی بدون حضور برخی تماشاگران برگزار شود تا این که فصل به تعویق بیفتد یا بازی‌ها پشت درهای بسته برگزار شود. به این ترتیب ممکن است به طرفداران 70 سال به بالا توصیه شود که از حضور در ورزشگاه‌ها اجتناب کنند، یا حتی آنها از حضور در ورزشگاه منع شوند. این محدوده سنی افرادی است که بیشترین خطر را در هنگام ابتلا به ویروس کرونا دارند.»

 

 

1123019

 

 

در حال حاضر انگلیس 164 مورد مبتلا به ویروس کرونا را ثبت کرده است. یک مرد 88ساله که مشکلات زمینه‌ای هم داشت، دومین فردی است که به دلیل کرونا جان خود را از دست می‌دهد.

تاکنون از پنج لیگ معتبر اروپا، تنها قرار شده که سری آ ایتالیا پشت درهای بسته برگزار شود. وینچنتزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا خواستار پخش رایگان بازی‌ها شده است. در لیگ برتر انگلیس هم شاید این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها