کد خبر : 1672926 | 19 اسفند 1398 ساعت 09:40 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: شکست در دو دربی فصل سخت است

آنتونیو کونته سرمربی اینتر بعد از شکست 2-0 تیمش مقابل یوونتوس در دربی ایتالیا گفت باخت مقابل یووه در این بازی برای اینتر شکست تلخی بوده است.

کونته: شکست در دو دربی فصل سخت است

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته سرمربی اینترمیلان بعد از آنکه تیمش دیشب در خانه یوونتوس، در استادیوم خالی از تماشاچی آلیانز شهر تورین مقابل بیانکونری با نتیجه 2-0 شکست خورد در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و گفت این باخت برای اینتر شکستی تلخ و سخت بوده است.

 

کونته در این مصاحبه مطبوعاتی گفت:" تا زمان گل اول یوونتوس بازی به نظرم برابر پیش می‌رفت. ما نیمه دوم را بهتر شروع کردیم و بازی را در کنترل داشتیم. ولی گل رمزی باعث شد جریان بازی از نظر روانی تغییر کند. ما روی این گل ضربه‌ای خوردیم که نتوانستیم جبرانش کنیم. تحلیل من از علت شکست اینتر این است".

 

1484293

 

کونته درباره آینده فصل و احتمال اندک قهرمانی اینتر در سری آ گفت:" ما در حال حاضر شش امتیاز کمتر از یووه داریم و در این فصل دو بار مقابل آنها شکست خورده‌ایم. اینها واقعیت است. ولی ما باید مثبت باشیم و اقدمات درست انجام دهیم. حتی در شکست‌ها می‌شود تحلیل‌هایی داشت که باعث رشد و پیشرفت تیم شود. این شکست باید به ما برای پیشرفت تیم کمک کند. مهم این است که روحیه‌مان را خراب نکنیم. ما دو بازی دربی مقابل آنها شکست خورده‌ایم و نتایج به خودی خود گویا هستند".

 

سرمربی اینتر درباره تاثیر ویروس کرونا بر مسابقات فوتبال ایتالیا گفت:" ما همه انسان هستیم و خانواده داریم و نگران‌شان هستیم. اینکه وانمود کنیم هیچ خبری نیست دشوار است. در این شرایط حساس مدیریت کردن گاهی سخت می‌شود. من امیدوارم برای محافظت از همه تصمیم‌های درستی اتخاذ شود".

 

دیدگاه‌ها